Dit zijn de nieuwe aankondigingen van Apple

Pagina: 1
Acties:

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-03 21:16
Artikel: video: Dit zijn de nieuwe aankondigingen van Apple
Auteur: @TradeMarkNL
Een overzicht zoals deze
Datamaskin in 'Dit zijn de nieuwe aankondigingen van Apple'
Zou fijn zijn geweest onder het artikel, zoals ook gesteld door @PolderPloer! , @mazdarati2 , @Franssie, @Henkieschmenkie, @AntiPasta en @HijDieAllesWeet onder het artikel.

Ik kan de links zoals beloofd in TradeMarkNL in 'Dit zijn de nieuwe aankondigingen van Apple' zie ik helaas niet

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-03 15:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Die staan onder meer producten en artikelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmQGeg1Oa8iOQdDZs3kFFkOHTz4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fqEJff4dafCuxymA6EO1L6nA.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_NYWDoh5F9ePnuJB4ELljzOMO8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t19uMWVUfTp2qczbq9pi9YdK.png?f=fotoalbum_large

• Henkieschmenkie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-03 22:18
TradeMarkNL schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 13:59:
Die staan onder meer producten en artikelen:
Ik denk dat er verwarring is over "artikelen", het ging mij en denk ook anderen niet om de genoemde producten maar om de er ook al over geschreven artikelen.

• 84hannes
Ik snap hem nu @TradeMarkNL, maar daar had ik ze niet gezocht. Meestal staat er bij een video zoiets als "deze video hoort bij het geschreven artikel ...", hier had kunnen staan: "De video gaat over de aankondigingen die behandeld worden in onderstaande artikelen ...". Maar als we het voortaan zo doen, dan kan ik daar aan wennen.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Henkieschmenkie schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 14:21:
[...]

Ik denk dat er verwarring is over "artikelen", het ging mij en denk ook anderen niet om de genoemde producten maar om de er ook al over geschreven artikelen.
Die zijn er niet.

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Dat zijn nieuwsberichten en die staan zoals gezegd gelinkt, zie bijgevoegde afbeelding.

• 84hannes
Nieuwsberichten zijn geen artikelen? Ik denk dat we hier een spraakverwarring hebben.

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:28

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik heb de links naar de nieuws- en achtergrondartikelen in de tekst gezet, daar zijn ze doorgaans wat beter vindbaar dan in de gelinkte berichten!

Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening

Pagina: 1