[Odido] Bitdefender Total Security update niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TomN
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 04-03 19:44
Probleem: Odido Router

Afgelopen donderdag 26-2 kwam ik erachter dat op het thuisnetwerk Bitdefender VPN zijn werk niet meer deed en een melding gaf. Dit was van toepassing op alle apparaten die op de router van Odido aangesloten zitten. (zyxel EX5601-T1) Vandaag kwam ik er ook nog achter dat ook Bitdefender Total Security ook geen update meer kan ontvangen. Ook is er geen inlog mogelijk op Bitdefender Central. Is dit probleem bekend? Ik heb namelijk het gevoel dat Odido een update heeft gedaan ten behoeve van F-Secure Internet Security.

Ik heb overigens voor deze datum niets aan het netwerk of apparaten gewijzigd wat van invloed had kunnen zijn. Odido geeft geen antwoord waar het probleem mee opgelost kan worden. Bitdefender snap na veel telefonisch en mail verkeer dat het wijzigen DNS naar google op apparaten geen resultaat geeft. Wat normaal gesproken wel zou moeten. Helaas heb ik van DNS modem instellingen te weinig verstand.

Alle reacties

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik verplaats je topic even naar een beter passend forum. Dit is geen onderwerp voor de redactie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:45

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Wat heb je precies al gedaan en wat had dat voor resultaat?

Zoek in de log files van de applicatie(s) naar foutmeldingen. Laat die hier eens zien?

Alles kan stuk.

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:53
TomN schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 19:01:
Ik heb namelijk het gevoel dat Odido een update heeft gedaan ten behoeve van F-Secure Internet Security.
Lijkt me sterk, met de gelende netneutraliteit kan Odido dat niet doen.

Is je abo bij Bitdefender nog wel actief?

Spel en typfouten voorbehouden

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TomN welkom op Tweakers!

Ik heb even je titel aangepast, zodat het wat beter de lading dekt.
Zoals andere ook aangeven is de kans dat dit door wijzigen bij Odido komt erg klein. Die moeten alle diensten (uitzonderingen daargelaten) gewoon doorlaten.

Waar gebruik je Bitdefender vpn voor?
En als je het op een laptop hebt staan. Werkt het dan wel als je bij iemand anders op het wifi netwerk zit?