Artikel: nieuws: MacBook Neo is Apples goedkoopste laptop ooit: 699 euro
Auteur: @AverageNLVanaf 599,-
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
599 dollar (excl. btw) in de VS, maar hier in Europa gewoon 699 europOZOR jED schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 16:13:
Artikel: nieuws: MacBook Neo is Apples goedkoopste laptop ooit: 699 euro
[ Voor 56% gewijzigd door AverageNL op 04-03-2026 16:23 ]
AverageNL schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 16:17:
[...]
599 dollar (excl. btw) in de VS, maar hier in Europa gewoon 699 euro
Oeps, ik keek met onderwijs kortingMeg schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 16:15:
Nee hoor, hij is gewoon vanaf 699 te koop. Geen idee waar jij die 599 vandaan haalt.
[ Voor 24% gewijzigd door pOZOR jED op 04-03-2026 16:26 ]
De foto's laten zien dat de twee USB poorten aan de linkerzijde zitten, net als bij mijn MacBook Air (M1).De behuizing wordt nog steeds gemaakt van aluminium en heeft twee USB-C-poorten aan de zijkanten: de linkerpoort ondersteunt USB 3, terwijl de rechter beperkt is tot USB 2.
2 naast elkaar, 1 links, 1 rechts. Wat is er onduidelijk aan?wooha schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 18:21:
Ben ik de enige die dit onduidelijk vindt:
[...]
De foto's laten zien dat de twee USB poorten aan de linkerzijde zitten, net als bij mijn MacBook Air (M1).
Hier wordt gesproken van zijkanten als meervoud en links/rechts lijkt dan te verwijzen naar de USB poorten aan elk van de zijden van de laptop.
Dat er zijkanten staat i.p.v. zijkant. Er zitten twee poorten aan 1 zijkant.pOZOR jED schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 21:08:
[...]
2 naast elkaar, 1 links, 1 rechts. Wat is er onduidelijk aan?
Dat inderdaad. Ik dacht meteen: wat handig, één poort aan de linkerzijde en één aan de rechterzijde van de laptop. Maar beide zitten nog steeds aan de linkerzijde, wat vast weer andere voordelen heeft.Rogar schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 21:15:
[...]
Dat er zijkanten staat i.p.v. zijkant. Er zitten twee poorten aan 1 zijkant.
Ik kwam voor exact dezelfde opmerking te maken aan @AverageNL . De tekst heeft het over zijkanten en zo lijkt het erop alsof er aan elke kant van de MBN een USB-poort zit. Terwijl ze beide inderdaad, zoals jij zegt @wooha , aan de linkterkant zitten en als je de MBN draait en naar de poorten kijkt, dan is de uitleg van "de linkse en de rechtse" poort van toepassing.wooha schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 18:21:
Ben ik de enige die dit onduidelijk vindt:
[...]
De foto's laten zien dat de twee USB poorten aan de linkerzijde zitten, net als bij mijn MacBook Air (M1).
Hier wordt gesproken van zijkanten als meervoud en links/rechts lijkt dan te verwijzen naar de USB poorten aan elk van de zijden van de laptop.
Dank voor het melden (ook aan @wooha en @Rogar)! Ik heb dit inderdaad verkeerd opgeschreven. In de tekst staat nu dat de USB-C-poorten specifiek aan de linkerzijkant zitten. Ik heb 'links' en 'rechts' ook vervangen door 'bovenste' en 'onderste' voor een wat soepelere formulering.jef schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 09:20:
[...]
Ik kwam voor exact dezelfde opmerking te maken aan @AverageNL . De tekst heeft het over zijkanten en zo lijkt het erop alsof er aan elke kant van de MBN een USB-poort zit. Terwijl ze beide inderdaad, zoals jij zegt @wooha , aan de linkterkant zitten en als je de MBN draait en naar de poorten kijkt, dan is de uitleg van "de linkse en de rechtse" poort van toepassing.
De behuizing wordt nog steeds gemaakt van aluminium en heeft twee USB-C-poorten aan de linkerzijkant: de bovenste ondersteunt USB 3, terwijl de onderste beperkt is tot USB 2.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq