MacBook Neo is Apples goedkoopste laptop ooit: 699 euro

Pagina: 1
Acties:

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Nee hoor, hij is gewoon vanaf 699 te koop. Geen idee waar jij die 599 vandaan haalt.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:57

AverageNL

Redacteur
599 dollar (excl. btw) in de VS, maar hier in Europa gewoon 699 euro :)

[ Voor 56% gewijzigd door AverageNL op 04-03-2026 16:23 ]

• pOZOR jED
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45
AverageNL schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 16:17:
[...]

599 dollar (excl. btw) in de VS, maar hier in Europa gewoon 699 euro :)
Meg schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 16:15:
Nee hoor, hij is gewoon vanaf 699 te koop. Geen idee waar jij die 599 vandaan haalt.
Oeps, ik keek met onderwijs korting ;)

[ Voor 24% gewijzigd door pOZOR jED op 04-03-2026 16:26 ]

• wooha
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:52
Ben ik de enige die dit onduidelijk vindt:
De behuizing wordt nog steeds gemaakt van aluminium en heeft twee USB-C-poorten aan de zijkanten: de linkerpoort ondersteunt USB 3, terwijl de rechter beperkt is tot USB 2.
De foto's laten zien dat de twee USB poorten aan de linkerzijde zitten, net als bij mijn MacBook Air (M1).

Hier wordt gesproken van zijkanten als meervoud en links/rechts lijkt dan te verwijzen naar de USB poorten aan elk van de zijden van de laptop.

• pOZOR jED
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45
wooha schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 18:21:

[...]

De foto's laten zien dat de twee USB poorten aan de linkerzijde zitten, net als bij mijn MacBook Air (M1).

Hier wordt gesproken van zijkanten als meervoud en links/rechts lijkt dan te verwijzen naar de USB poorten aan elk van de zijden van de laptop.
2 naast elkaar, 1 links, 1 rechts. Wat is er onduidelijk aan?

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
pOZOR jED schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 21:08:
[...]

2 naast elkaar, 1 links, 1 rechts. Wat is er onduidelijk aan?
Dat er zijkanten staat i.p.v. zijkant. Er zitten twee poorten aan 1 zijkant.

• wooha
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:52
Rogar schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 21:15:
[...]

Dat er zijkanten staat i.p.v. zijkant. Er zitten twee poorten aan 1 zijkant.
Dat inderdaad. Ik dacht meteen: wat handig, één poort aan de linkerzijde en één aan de rechterzijde van de laptop. Maar beide zitten nog steeds aan de linkerzijde, wat vast weer andere voordelen heeft.

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:20
wooha schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 18:21:

[...]

Ik kwam voor exact dezelfde opmerking te maken aan @AverageNL . De tekst heeft het over zijkanten en zo lijkt het erop alsof er aan elke kant van de MBN een USB-poort zit. Terwijl ze beide inderdaad, zoals jij zegt @wooha , aan de linkterkant zitten en als je de MBN draait en naar de poorten kijkt, dan is de uitleg van "de linkse en de rechtse" poort van toepassing.

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:57

AverageNL

Redacteur
.jef schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 09:20:
[...]

Ik kwam voor exact dezelfde opmerking te maken aan @AverageNL . De tekst heeft het over zijkanten en zo lijkt het erop alsof er aan elke kant van de MBN een USB-poort zit. Terwijl ze beide inderdaad, zoals jij zegt @wooha , aan de linkterkant zitten en als je de MBN draait en naar de poorten kijkt, dan is de uitleg van "de linkse en de rechtse" poort van toepassing.
Dank voor het melden (ook aan @wooha en @Rogar)! Ik heb dit inderdaad verkeerd opgeschreven. In de tekst staat nu dat de USB-C-poorten specifiek aan de linkerzijkant zitten. Ik heb 'links' en 'rechts' ook vervangen door 'bovenste' en 'onderste' voor een wat soepelere formulering :)

De volledige passage luidt nu:
De behuizing wordt nog steeds gemaakt van aluminium en heeft twee USB-C-poorten aan de linkerzijkant: de bovenste ondersteunt USB 3, terwijl de onderste beperkt is tot USB 2.
Pagina: 1