Context: Ik woon midden in een grote stad en heb de afgelopen jaren alles kunnen bereiken met OV danwel lopend. Een fiets of auto heb ik nooit gemist. Nu ga ik beginnen bij een nieuwe sportclub die toch net iets handiger is te bereiken per fiets. Ik overweeg een vouwfiets zodat ik deze makkelijk in mijn appartement kan bewaren. De straat heeft weinig parkeermogelijkheden en er wordt veel gestolen.
Eisen: Ik zal 2-3x per week er een half uur op zitten. Het zal nauwelijks tot niet gebruikt worden voor woon-werk, dus eisen zoals lichtgewicht en makkelijk mee te nemen in de trein zijn ondergeschikt. Elektrisch hoeft ook niet. Mijn budget is ~€300, maar kan opgerekt worden.
Wat ik zelf heb gevonden: Decathlon biedt de BTWIN Fold 120 aan die perfect in mijn budget past en goede reviews heeft. Ik zie niet zo snel nadelen. Hebben jullie nog inzichten of aanbevelingen?
Eisen: Ik zal 2-3x per week er een half uur op zitten. Het zal nauwelijks tot niet gebruikt worden voor woon-werk, dus eisen zoals lichtgewicht en makkelijk mee te nemen in de trein zijn ondergeschikt. Elektrisch hoeft ook niet. Mijn budget is ~€300, maar kan opgerekt worden.
Wat ik zelf heb gevonden: Decathlon biedt de BTWIN Fold 120 aan die perfect in mijn budget past en goede reviews heeft. Ik zie niet zo snel nadelen. Hebben jullie nog inzichten of aanbevelingen?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW