Zoeken oudere apparatuur pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• urandom092645
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 10-03 16:21
Goedemiddag iedereen,

Ik verbaas mij er een beetje over dat ik oudere apparatuur niet meer kan opzoeken op de pricewatch, zoals bijvoorbeeld de https://tweakers.net/pricewatch/1073793/msi-z370-sli-plus.html. Dit is nog een prima moederbord en ook niet EOL. Maar als ik zoek naar Z370 in de pricewatch, worden er geen resulaten weergegeven. Sterker nog, de hele sectie voor Intel Z*70 onder Moederbordchipsets is verdwenen! :( Ook het handmatig zoeken naar Z370 in de zoekbalk daarboven laat blijken dat de "pricewatch" knop grijs is. V&A werkt nog wel.

Is dit een bewuste actie?

Beste antwoord (via urandom092645 op 03-03-2026 15:15)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je moet de prijs even van 0 naar links slepen, zodat je ook prijsloos meekrijgt.

En nee, ik vind dat niet echt logisch.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:14
Ik kan gewoon zoeken op Z370 en krijg dan resultaten, maar natuurlijk geen prijzen meer...

• urandom092645
Kun je mij een link sturen? De hele sectie Z*70 is bij mij verdwenen.
https://imgur.com/a/ClgY5bw

Acties:
  • Beste antwoord

• Dirk

Dirk

Je moet de prijs even van 0 naar links slepen, zodat je ook prijsloos meekrijgt.

En nee, ik vind dat niet echt logisch.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• urandom092645
-_-

Bedankt. Dat is idd niet heel erg logisch.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@urandom092645 @Dirk Als jullie het allebei niet echt logisch vinden, geef ik dit topic maar een tikje naar Mooie Features, misschien dat er verbeteringen mogelijk zijn :)

• Dirk

Dirk

Tja, als ik zoiets zou moeten ontwerpen zou er bij de prijsslider een uitklapmenuutje komen met wat vinkjes, waar je dan opties als onderstaand allemaal los aan- en uit kunt zetten.
  • Nieuw maar prijsloos (nog geen prijzen bekend)
  • Actief maar prijsloos (geen prijzen meer bekend)
  • End of life
  • Refurbished
  • V&A (aanbod)
Maar goed, dat is weer een menuutje in een toch al drukke balk met opties.

• urandom092645
En dat lijkt me ook niet echt gemakkelijk bij te houden. Een Nokia 3310 is overduidelijk EOL, maar waar staat dat beschreven? Ik neem aan dat je zoiets wel kan herleiden aan de maximum OS version bij androids en iphones enzo, maar je hebt ook producten waar dat lastiger is. Een i7 4e generatie kan bijvoorbeeld makkelijk mee in een proxmox backup server, homelab, of anderzijds minimaal wel 1 unix distro met volledige ondersteuning. Toch moet het volgens de fabrikant moet het in de kliko 🙃. Waar wordt die lijn getrokken?

• Dirk

Dirk

EOL kan worden bijgehouden met het vinkje wat, voor zover ik weet, nu ook al in de back-end wordt gezet. @Glaanie kent daar vast wel de details van.

Pagina: 1