Best buy guide voor een televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Onderwerpen

Vraag

• Huzeh
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 03-03 19:25
Mijn vraag:
Ik ben opzoek naar een nieuwe TV voor in mijn woonkamer. De kamer heeft veel lichtinval vanwege de vele ramen en het is gericht op het zuiden. Ik kijk voornamelijk 's avonds tv maar wil overdag (bijvoorbeeld op een zondagmiddag) ook gewoon tv kunnen kijken zonder al te veel reflecties. De gewenste maat is een 48/50 - 55 inch. En het budget is maximaal 1000 euro. Ik ben wel bereid in te leveren op het comfortabel overdag tv kijken. De focus ligt op een goede tv voor 's avonds.

Ik heb al een aantal opties voorbij zien komen, zoals de Samsung Neo QLED 4K 50QN93 F (2025), maar lees bijvoorbeeld dat hier het beeld wat flets kan overkomen? Daarnaast heb ik een aantal LG modellen gezien en een TCL model.

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties!

Groeten,

Steven

Alle reacties

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Je beschrijft wel jouw situatie en waar een televisie aan moet voldoen, doch ik vind je eigen inzet in het onderzoeken van modellen wat matig. Dat wordt wel van je verwacht, het is de bedoeling dat je hier dan je resterende vragen stelt en niet de bezoekers hier de televisie voor je laat uitzoeken.

Waarom vind je de QN93 interessant en hoe heb je ze vergeleken met de modellen van LG en TCL?

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Verplaatst naar Aankoopadvies.

• Wilagro
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 16:17
Ga eens naar een winkel met de verschillende merken en types.
Ik ben zelf een paar keer bij de Mediamarkt langs geweest om wat tv's te vergelijken op verschillende punten. Ik vond het met wat zoeken naar de reflectie van een lamp of andere tv heel goed zichtbaar welke tv welke reflectie heeft.

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Er is meer dan een dag verstreken en niet meer gereageerd, dus dit draadje gaat op slot.

Dit topic is gesloten.