Vraag

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19-03 16:32
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
zoek een witte behuizing met de volgendse Aansluitingen voorzijde , 2x USB -C 3.2 (G1, 5Gbit/s) header, 2x USB-C 3.2 (G2x2, 20Gbit/s)
ik heb de asus helios gezien maar is niet wat ik zoek, de asus ROG Cronox ARGB zou ik wel overwegen maar deze is nog nerges tekoop .

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 10:48

SpamLame

niks

Wit en type c G1 en G2.
categorie: Behuizingen

Echter nergens 2 x G1 + 2x G2 aan de voorzijde.
Asus Helios voldoet ook niet aan de voorwaarde, de Cronox heeft nog geen techspecs.

• lou louis
waardeloos dat het er nog niet is, en dat alleen asus dit heeft met de ROG Cronox ARGB en de zoek fucntie
werkt ook niet goed want de croiair air 5400 heet wel 3 usb c aansluiting waar 1 van 20 gb

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
@lou louis filter werkt goed, echter zijn de specificaties verkeerd ingevuld van de behuizing. Daardoor ziet het filter niet dat het 3x usb c is.

Onder kopje specificaties kan je dit rapporteren

• lou louis
heb ik gedaan bedankt voor de tip
welk case kan ik het besten gebruiken met de ASUS ROG CROSSHAIR X870E GLACIAL
wil toch graag van de mogelijk heden gebruik maken

[ Voor 66% gewijzigd door lou louis op 07-03-2026 08:02 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
lou louis schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:37:
waardeloos dat het er nog niet is, en dat alleen asus dit heeft met de ROG Cronox ARGB en de zoek fucntie
werkt ook niet goed want de croiair air 5400 heet wel 3 usb c aansluiting waar 1 van 20 gb
Maar dan nog voldoet het niet aan wat je wil, want je wil 4x USB-C waarvan 2x 20gb/s.

Er is wel een enkele 3.5"/5.25" USB-C frontpanel, maar bijna geen behuizing heeft die meer, en sowieso kan ik niet zo snel in het wit vinden. Dus je zal keuzes moeten maken, of anders bijvoorbeeld een USB-hub op je PC moeten leggen.

Maar voor de zekerheid, ik neem aan dat je daadwerkelijk 4x USB-C nodig hebt? Want je laatste post lijkt erop te wijzen dat het vooral is dat je moederbord het ondersteund, en dat je daarom een PC wil hebben met die 4 aansluitingen?

• lou louis
nee ik wil graag gebruikmaken van de mogelijkheid van de 2x USB-C 3.2 (G2x2, 20Gbit/s)

• zfxwm5z1
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 10-03 10:30
lou louis schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:59:
heb ik gedaan bedankt voor de tip
welk case kan ik het besten gebruiken met de ASUS ROG CROSSHAIR X870E GLACIAL
wil toch graag van de mogelijk heden gebruik maken
Lian Li 216 of Lian Li 217 zijn zeer goed

product: Lian Li Lancool 216
uitvoering: Lian Li Lancool 217 INF Zwart
Pagina: 1