Mijn nieuwe upgegrade pc (athlon 1.1 Gigahertz, 512 mb geheugen, msi k7t-turbo en een Pci 2mb videokaartje (s3-chipset)) heeft onbegrijpelijke problemen.
Ik heb win 2000 geinstalleerd zonder foutmeldingen wat dan ook, echter na installatie beginnen de problemen. Na het opstarten duurt het erg lang voordat de icoontjes links bovenin het scherm verschijnen. Verder verschijnen er na een tijdje wazige witte strepen in het beeld. Deze strepen worden steeds erger totdat de pc vastloopt.
Wat ook vreemd was, is dat ik het niet voor elkaar krijg om een andere pci-videokaart geinstalleerd te krijgen. De pc start dan met een pieptoon en zonder beeld op. (ook na de bios reset te hebben)
De volgende zaken heb ik reeds geprobeert:
- Nieuwste biosupdate
- Alle moederbord drivers geinstalleerd
- De videokaart in andere sloten gestoken
- Videokaart in een andere pc gechecked (werkt excellent)
- Andere IDE-kabels
- Posting bij GoT (bij deze dan)
Graag hulp bij dit wazige probleem!
Bij voorbaat dank !
Ik heb win 2000 geinstalleerd zonder foutmeldingen wat dan ook, echter na installatie beginnen de problemen. Na het opstarten duurt het erg lang voordat de icoontjes links bovenin het scherm verschijnen. Verder verschijnen er na een tijdje wazige witte strepen in het beeld. Deze strepen worden steeds erger totdat de pc vastloopt.
Wat ook vreemd was, is dat ik het niet voor elkaar krijg om een andere pci-videokaart geinstalleerd te krijgen. De pc start dan met een pieptoon en zonder beeld op. (ook na de bios reset te hebben)
De volgende zaken heb ik reeds geprobeert:
- Nieuwste biosupdate
- Alle moederbord drivers geinstalleerd
- De videokaart in andere sloten gestoken
- Videokaart in een andere pc gechecked (werkt excellent)
- Andere IDE-kabels
- Posting bij GoT (bij deze dan)
Graag hulp bij dit wazige probleem!
Bij voorbaat dank !