Bittorent blijft maar vragen of ik wil downgraden.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• SPYmaps
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-03 18:36
Ik had eerder een oudere Bittorent versie draaien, die start zodra ik windows start.
Ik kreeg dan een windowtje met de vraag erin of ik een nieuwere versier wilde downloaden.
Ik deed dit, heb nu;

bitTorent 7.11 (build 47197) 32 bit

en nu blijf ik herzelfde windowtje krijgen of ik wil downgraden !?
Klik ik op No dan opent het bittorent weer, en dit gebeurt iedere keer wanneer ik windows start.
Beetje vervelend.

Hoe kan ik dit uitzetten?
Als dat al kan.
Bij voorbaat dank,

Leon

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:46

g0tanks

Moderator CSA
Wat nou als je alles helemaal verwijdert en een schone installatie van BitTorrent doet? De laatste stabiele versie zou 7.10.5 Build 45374 moeten zijn: https://www.bittorrent.com/downloads/windows/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ik weet niet hoeveel torrents je hebt draaien en of dit allemaal Linux ISO's zijn, maar je zou kunnen overwegen om naar een betere client over te stappen. Meest laagdrempelig is bijv. qBittorrent of Deluge

• SPYmaps
Bedankt voor jullie antwoorden.
Moet zeggen dat ik al zeker 20 jaar ofzo Bittorent gebruik, en ken eigenlijk alleen dat.
Vorig jaar ofzo probeerde ik een torrent uit die in je browser zit maar vond dat op een of andere manier
niet prettig. Zal eens kijken naar qBittorrent of Deluge .
Mocht ik dat niets vinden dan is het een goede raad om een geheel schone instal te gebruiken.
gebruik trouwens windows 10, geen linux.

bedankt,
Leon

[ Voor 4% gewijzigd door SPYmaps op 02-03-2026 12:43 ]

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:07
SPYmaps schreef op maandag 2 maart 2026 @ 11:45:
en nu blijf ik herzelfde windowtje krijgen of ik wil downgraden !?
Klik ik op No dan opent het bittorent weer, en dit gebeurt iedere keer wanneer ik windows start.
Beetje vervelend.
Zeer ongewenst gedrag natuurlijk.
Kijk dan eens of je de opties auto start met Windows en automatische updates kan uitzetten?
Dat zit blijkbaar nogal verborgen bij sommige torrent clients?
Google: bitTorrent disable autostart
Google: bitTorrent disable update check
Oon schreef op maandag 2 maart 2026 @ 12:09:
Ik weet niet hoeveel torrents je hebt draaien en of dit allemaal Linux ISO's zijn, maar je zou kunnen overwegen om naar een betere client over te stappen.
Wat is de link met specifiek Linux ISO's en torrents?

• SPYmaps
Ik heb inderdaad dat Bittorent start zodra pc start, maar heb die automatisch updates altijd uitstaan.
Dus hij zou dit niet moeten vragen, maar doet het toch.
Pagina: 1