Platenspeler(set) voor dochter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:56
Ik zoek een?
Platenspeler

Budget
200-400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Plaatjes draaien

Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Teac TN-280BT-A3/B Teac TN289 platenspeler in combinatie met een
uitvoering: Fosi Audio BT20A PRO Fosi Audio BT20. Op de Fosi hang ik dan 2 gloednieuwe Polk speakers die ik nog in door heb staan.

Of

Qlearsoul SoulBox S1 vinylplatenspeler met stereoluidsprekers, draaitafel met ingebouwde voorversterker, S-vormige toonarm, 33/45 RPM https://amzn.eu/d/0bncURub

Welke vragen heb je hier nog over?
Dochter gaat 18 worden *O* :/ En wil eindelijk eens haar zelf gekochte vinyl gaan draaien.
Ik zit heel erg te dubben of ik een simpel complete set koop (zijn tig soorten te krijgen, da's ook al beetje door bomen bos niet zien)met speakers er al bij of losse platenspeler met losse versterker en Polk speakers die ik al heb.
Voorwaarde van de jongedame is wel dat in ieder geval de platenspeler houtlook heeft. Verder mag papa het uitzoeken.
Wat vinden jullie van de Teac? Geen autostop etc wel anti-skating en ook wel op te graden met een andere element.

Een complete set is natuurlijk makkelijker maar veel beperkingen mbt functies en eventuele upgrades.

Alle reacties

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:08
Deze, klikkerdeklik, lijkt mij ook wel aardig, ben je in een keer klaar. Is ook wel een gerenommeerd merk wat in de jaren 70 van de vorige eeuw hele goede draaitafels maakte, en nu vinyl een opmars maakt weer aan de slag is gegaan met de productie van platenspelers.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:56
Yaksa schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:32:
Deze, klikkerdeklik, lijkt mij ook wel aardig, ben je in een keer klaar. Is ook wel een gerenommeerd merk wat in de jaren 70 van de vorige eeuw hele goede draaitafels maakte, en nu vinyl een opmars maakt weer aan de slag is gegaan met de productie van platenspelers.
Die en de wat goedkopere types van Lenco heb ik me ook al blind op zitten staren. Er is ook een goedkopere 500 versie. Kom we niet echt uit wat het verschil is.