Nieuwe headset ivm schadelijke stoffen

Pagina: 1
Acties:

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:38
Ik wil en mag mijn HyperX Cloud III Gaming Headset terugsturen ivm dit onderzoek. Nu wil ik graag een nieuwe kopen die vergelijkbaar is in geluidskwaliteit en prijs, maar geen schakelijke stoffen bevat. Eigenlijk te gek voor woorden dat dit een topic moet zijn.

Hiervoor had de HyperX Cloud II waar ik eigenlijk nog meer over tevreden ben, maar ik ben bang dat die ook niet veilig is, al heb ik dat nog niet kunnen vinden.

Er zijn vast meer tweakers met hetzelfde probleem dus ik ben benieuwd wat andere consumenten nemen ipv de HyperX Cloud II of III --> Een headset voor de pc van 50-100e. Als ik andere video's en reviews bekijk zijn vaak zelfs headset tot 200e minder goed dan de HyperX Cloud II of III.

Alvast bedankt voor de tips _/-\o_ .

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:36
Welke opties zou je wel overwegen? Waarom wel?

Welke opties zou je niet overwegen? Waarom niet?

Ik zou zeggen, maak een shortlist en ga proberen.

Hier kun je ook eens lezen: https://www.rtings.com/he...s/best/pc-gaming-headsets
Als je een headset interessant vindt, kun je hem naast de uitslag van het onderzoek leggen. Komt hij daar niet in voor, kun je die overwegen.

[ Voor 43% gewijzigd door BvZwolle op 01-03-2026 19:47 ]

• SVBFrank
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 06-03 12:28
Ik heb deze headset onlangs ook gekocht (en al gebruikt). Heb jij deze ook kunnen terugsturen nadat je deze al in gebruik had?

• maxkranendijk
SVBFrank schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:14:
Ik heb deze headset onlangs ook gekocht (en al gebruikt). Heb jij deze ook kunnen terugsturen nadat je deze al in gebruik had?
Bij Coolblue mag ik hem terugsturen na contact gehad te hebben met de klantenservice. Ik wil nu eerst een nieuwe headset kiezen voordat ik hem omruil.

• maxkranendijk
BvZwolle schreef op zondag 1 maart 2026 @ 19:37:
Welke opties zou je wel overwegen? Waarom wel?

Welke opties zou je niet overwegen? Waarom niet?

Ik zou zeggen, maak een shortlist en ga proberen.

Hier kun je ook eens lezen: https://www.rtings.com/he...s/best/pc-gaming-headsets
Als je een headset interessant vindt, kun je hem naast de uitslag van het onderzoek leggen. Komt hij daar niet in voor, kun je die overwegen.
Veel andere opties staan ook in de lijst 8)7. Ik overweeg nu de Turtle Beach Stealth 600 of zelfs de HyperX Cloud II (maar die is volgens mij niet onderzocht en staat daarom niet in de lijst). Ik wil het liefst een advies van iemand die de HyperX Cloud II of III heeft gebruikt en nu een andere headset heeft en die aanbeveeld voor max 150e