Hoi,
Ik heb een vervanger nodig voor mijn 10 jaar oude LED tv van LG en na wat onderzoekswerk heb ik een miniled nodig omdat de circa 2m staat van een groot schuifraam en er dus best veel reflecties zijn. We gaan dat hopelijk nog oplossen met gordijnen, maar dat is niet heel simpel, work in progress.
- Budget is 1000 euro en ik vond onderstaande toestellen al.
- Grootte 55 tot 65 inch
- films/tv series kijken via apps van publieke zenders en overige content via Stremio.
Ik gebruik een mibox 2ndgen hiervoor.
De LG heeft minder sterke audio en ondersteunt geen HDR10+
Ik lees wel in de tweakers review: "reflecties vallen uiteraard wat meer op dan bij het matte paneel van de Samsung QN90F, maar springen iets minder in het oog dan bij de TCL C8K."
De Q7C modellen hebben een semi-glossy scherm en zouden gevoeliger zijn voor reflecties.
Is de TCL 55C79K dan de beste keuze of toch de LG? Gisteren stond die nog in outlet in een Belgische winkel voor 649, maar helaas vandaag niet meer.
Ik heb de 65 inch variant erbij gezet voor de Q7C want de kijkafstand is 3.6m
Ik heb een vervanger nodig voor mijn 10 jaar oude LED tv van LG en na wat onderzoekswerk heb ik een miniled nodig omdat de circa 2m staat van een groot schuifraam en er dus best veel reflecties zijn. We gaan dat hopelijk nog oplossen met gordijnen, maar dat is niet heel simpel, work in progress.
- Budget is 1000 euro en ik vond onderstaande toestellen al.
- Grootte 55 tot 65 inch
- films/tv series kijken via apps van publieke zenders en overige content via Stremio.
Ik gebruik een mibox 2ndgen hiervoor.
De LG heeft minder sterke audio en ondersteunt geen HDR10+
Ik lees wel in de tweakers review: "reflecties vallen uiteraard wat meer op dan bij het matte paneel van de Samsung QN90F, maar springen iets minder in het oog dan bij de TCL C8K."
De Q7C modellen hebben een semi-glossy scherm en zouden gevoeliger zijn voor reflecties.
Is de TCL 55C79K dan de beste keuze of toch de LG? Gisteren stond die nog in outlet in een Belgische winkel voor 649, maar helaas vandaag niet meer.
Ik heb de 65 inch variant erbij gezet voor de Q7C want de kijkafstand is 3.6m
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Televisies | LG QNED93 55" Zwart | € 747,- | € 747,- |
| 1 | Televisies | TCL 55C79K Zwart | € 749,99 | € 749,99 |
| 1 | Televisies | TCL 55Q7C Zwart | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Televisies | TCL 65Q7C Zwart | € 899,- | € 899,- |
| Totaal | € 3.094,99 | |||