Toon posts:

[vb] hoe de printerpoort te benaderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij wel eens afgevraagd hoe ik in vb de printerpoort benader....
Hiermee wil ik dus dat ik bijv. een signaal naar pin 20 kan sturen ofzo.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Verwijderd

Volgende keer dat je je wat afvraagd de search gebruiken fratser, [search=vb printerport] [search=dlportio]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op donderdag 20 september 2001 13:02 schreef Yarvieh het volgende:
Volgende keer dat je je wat afvraagd de search gebruiken fratser, [search=vb printerport] [search=dlportio]
Ben het oneens met de dlportio.. als je niet de naam weet had je die benaming ook niet geweten dus had je er ook niet op kunnen zoeken.. staat tegenover dat de vb + printerpoort natuurlijk wel een goede uitkomst is :)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

UTFS beleid is dat als je het roept je wel een paar zinnige links moet geven, ik had 'm ook niet kunnen geven maar dan had ie nog langer bezig geweest. Dat ik 'm er bij gezet heb is puur geweest omdat ik 'm toch wel de goede kant op wou sturen maar 'm toch wel duidelijk wilde maken dat ie volgende keer iets meer zelfinitatief moet tonen.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Ja meester :P

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Verwijderd

Wat?! nog bij de hand ook! in de hoek! en voor straf voor morgen 100x "Yarvieh is een eikel" schrijven >:)

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 20 september 2001 15:43 schreef Yarvieh het volgende:
Wat?! nog bij de hand ook! in de hoek! en voor straf voor morgen 100x "Yarvieh is een eikel" schrijven >:)
for (int i =0; i < 100; i++)
System.out.println("\"Yarvieh is een eikel\"");

klaar.
Pagina: 1