Ik zoek een?
10 / max 11 inch android tablet
Wat is je budget?
250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een samsung tab a8 maar die is kapot gegaan en zoek nu iets nieuws.
Ik heb nogal wat dingen waar de tablet die ik wil kopen aan moet( of hopelijk) aan kan voldoen.
Ik gebruik hem alleen voor films en series kijken.
Ik hoop dat het aan dit kan voldoen.
1 Batterij die kan opladen binnen 90 min( snel laden zo fijn zijn maar in mijn prijs range kan dit waarschijnlijk niet).
Dit is optioneel
2 De mogelijkheid om er een custom Android op te zetten zou fijn zijn zodat ik langer van beveiliging updates kan genieten en langer de tablet kan gebruiken nadat de fabrikant hem niet meer update).
3 Ik vond de Samsung galaxy tab A8 10 inch erg fijn afgezien van het feit dat die enorm traag was
Is er iemand die een idee heeft?
Ik dacht aan een galaxy a9 maar die laad langzaam en volgens mij kan die geen custom rom krijgen ?
En als een custom rom niet kan dan is het prima zolang ik maar niet mega veel ads krijg die ik niet kan uitschakelen.
10 / max 11 inch android tablet
Wat is je budget?
250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series kijken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een samsung tab a8 maar die is kapot gegaan en zoek nu iets nieuws.
Ik heb nogal wat dingen waar de tablet die ik wil kopen aan moet( of hopelijk) aan kan voldoen.
Ik gebruik hem alleen voor films en series kijken.
Ik hoop dat het aan dit kan voldoen.
1 Batterij die kan opladen binnen 90 min( snel laden zo fijn zijn maar in mijn prijs range kan dit waarschijnlijk niet).
Dit is optioneel
2 De mogelijkheid om er een custom Android op te zetten zou fijn zijn zodat ik langer van beveiliging updates kan genieten en langer de tablet kan gebruiken nadat de fabrikant hem niet meer update).
3 Ik vond de Samsung galaxy tab A8 10 inch erg fijn afgezien van het feit dat die enorm traag was
Is er iemand die een idee heeft?
Ik dacht aan een galaxy a9 maar die laad langzaam en volgens mij kan die geen custom rom krijgen ?
En als een custom rom niet kan dan is het prima zolang ik maar niet mega veel ads krijg die ik niet kan uitschakelen.