Wie o wie weet waar ik dit machtige spel kan krijgen?? (als het illegaal is
, mail me dan ff. reteketet@hotmail.com
Bij de media markt naast de arena in Amsterdam Zuidoost heb ik em 1 maand geleden gekocht, maar hij ligt er nu nog, zo ook de expansion.
WOOOOOOOOOHHHHHHOOOOOOOOO thx voor de golden tip, ik woon daar trouwens maar 10 min vandaan
ff met de 54 naar station Bijlmer als ik me niet vergis
dan woon je vlakbij mij, lol, idd de 54 naar station bijlmer
Als je bedoelt met vernieuwd kwa Transport Tycoon, dan ja. Er zitten meer voertuigen in en meer soorten landschappen en ook een editor met alles derop en deran. Verder is het natuurlijk erg leuk om te doen, vooral met een paar mensen ff een dagje spelen
(wat crashes enzo veroorzaken
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
IMHO is TT normaal beter. TTDlx was veelste chaotisch
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
dus er is nooit een deel 2 uit gekomen? Want ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens een demo heb gekregen.(jaar of 3,4 terug schat ik).
SHIT!! hij is uitverkocht bij de mediamarkt in A'dam 
De zoektocht gaat verder... Maar anders ben ik genoodzaakt om illegale praktijken te gaan gebruiken.
De zoektocht gaat verder... Maar anders ben ik genoodzaakt om illegale praktijken te gaan gebruiken.
OK online dus ook nergens meer te krijgen :((((.
mmm als iemand 'm heeft zou ie 'm dan online kunnen zetten of op een FTP (zo groot is ie volgens mij niet.). UIteraard is dit illegaal maarrrr ik zie geen andere manier.
Mail mij als je me wil helpen
, en misschien kunnen we iets uitwisselen.
Thx in advance
reteketet@hotmail.com
mmm als iemand 'm heeft zou ie 'm dan online kunnen zetten of op een FTP (zo groot is ie volgens mij niet.). UIteraard is dit illegaal maarrrr ik zie geen andere manier.
Mail mij als je me wil helpen
Thx in advance
reteketet@hotmail.com
Ik heb een brander en het spel...., maar helaas doe ik niet aan illegale praktijken
Ik gebruik em alleen voor backup etc. Jammer....
check je mail.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
bij dynabyte!, heb laatst de tycoon collection maar gekocht voor 30,- en daar zitten in Railroad Tycoon II, Rollercooaster Tycoon en Transport Tycoon Deluxe. Die ander 2 spellen vind ik niet zo boeiend, maar dat laaste wel 
Verder als je nog een 'uitbreiding' wilt hebben voor het spel dan moet je hier maar eens kijken :
http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/
Verder als je nog een 'uitbreiding' wilt hebben voor het spel dan moet je hier maar eens kijken :
http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/
wat een nutteloze post zegOp donderdag 20 september 2001 16:06 schreef WS het volgende:
Ik heb een brander en het spel...., maar helaas doe ik niet aan illegale praktijkenIk gebruik em alleen voor backup etc. Jammer....

Nee, en dat gaat je niet lukken ook... Hoewel wel iemand bezig is met een proggie om het aan de praat te krijgen. Weet alleen geen naam en hoever hij er mee is.
hmm ik heb em er niet zien liggen, ligt ie bij de budget spellen ofzo?Op donderdag 20 september 2001 16:06 schreef WS het volgende:
Ik heb een brander en het spel...., maar helaas doe ik niet aan illegale praktijkenIk gebruik em alleen voor backup etc. Jammer....
Verwijderd
Ik heb hem een half jaartje geleden gekocht, bij Bart Smit, voor 3 tientjes......
Overigens krijg ik hem om één of andere reden niet meer aan de praat in Windows 98...hij vraagt steeds om een com-poort i.v.m. de muis, deed hij eerst niet, maar nu wel...ik kan alleen niets definieren.
Of ik krijg alleen een zwart dosboxje waarin vervolgens niets gebeurt..ik baal er wel van, het is zo een gaaf spel...
Overigens krijg ik hem om één of andere reden niet meer aan de praat in Windows 98...hij vraagt steeds om een com-poort i.v.m. de muis, deed hij eerst niet, maar nu wel...ik kan alleen niets definieren.
Of ik krijg alleen een zwart dosboxje waarin vervolgens niets gebeurt..ik baal er wel van, het is zo een gaaf spel...
zegt er ook eentje wat...Op donderdag 20 september 2001 18:02 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
wat een nutteloze post zeg
Ram je toch ff op F8 bij het opstarten van je PC? Of je doet zoals ik en zet een dedicated Transport Tycoon Deluxe bak opOp vrijdag 21 september 2001 13:39 schreef Density het volgende:
Ik heb hem een half jaartje geleden gekocht, bij Bart Smit, voor 3 tientjes......
Verwijderd
Op F8 rammen? En dan? Wat heeft dat met TTD te maken?[b]
Ram je toch ff op F8 bij het opstarten van je PC? Of je doet zoals ik en zet een dedicated Transport Tycoon Deluxe bak op
Blablabla hoi hoi hoi, dit gaat nergens over
Wat denk je zelfOp zaterdag 22 september 2001 20:28 schreef PleXtor het volgende:
bericht verwijderd omdat ik aardig ben
Ik zou jouw bericht ook maar aanpassen...
ik denk het nietOp zaterdag 22 september 2001 20:29 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Oei, je verraad jezelf wel hiermee. Haal het nou weg slimmie.Op zaterdag 22 september 2001 20:30 schreef PleXtor het volgende:
zo is het toch opgelost??Op zaterdag 22 september 2001 20:31 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Oei, je verraad jezelf wel hiermee. Haal het nou weg slimmie.
Dat je dan naar de MS-DOS prompt kunt gaan misschienOp zaterdag 22 september 2001 19:57 schreef Density het volgende:
[..]
Op F8 rammen? En dan? Wat heeft dat met TTD te maken?
hier werkt perfect in dos hoor..
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
En jij dacht dat ik dat nog niet had geprobeerd? Naar MS-dos modus gaan?Op zondag 23 september 2001 01:10 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Dat je dan naar de MS-DOS prompt kunt gaan misschien
Tja als je dat er niet bij zet kan ik dat toch moeilijk weten niet?Op zondag 23 september 2001 10:28 schreef Density het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik dat nog niet had geprobeerd? Naar MS-dos modus gaan?
Op vrijdag 21 september 2001 13:39 schreef Density het volgende:
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaa, maar ik start het spel gewoon in Windows hoor..ga ervoor niet speciaal in Dos...snelkoppeling op bureaublad van game, en start vanzelf op...
Prob al opgelost overigens. Moest herinstall doen van Windows, en nu doet de game het wel.
Prob al opgelost overigens. Moest herinstall doen van Windows, en nu doet de game het wel.
zie hem nog steeds liggen bij de v&D voor 3,95, wel dos tho.
w95 versie kan volgens mij alleen bij zo'n trio versie.
w95 versie kan volgens mij alleen bij zo'n trio versie.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
naar www.mybegin.com gaan en daar wereldwijd zoeken op transporter Tycoon Deluxe zoeken.
We've got that ring of confidence
Pagina: 1