Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10
Ik heb even een vraagje over de SMS-manager! Met dat progje kan je via een datakabel of infraroodpoort de sms'jes vanaf je foon naar je pc transporteren en opslaan. De sms'jes worden opgeslagen in het register. Nu zat ik net even in het register te kijken en ik bedacht me ineens dat ik die sms'jes wel eens even kon exporteren d.m.v. de export-functie in de regeditor. Maar ja ik heb natuurlijk meer mappen in m'n register staan dus ik wil graag weten in WELKE map ze staan!
Op deze manier kan ik ze namelijk mooi even exporteren en dan effe back-uppen!

Kan iemand mij helpen?

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 16:52

Martijn02

/* No Comment */

Je moet even zoeken in je register op een woord wat in een smsje voorkwam. Ik heb ze zelf ook wel eens gebackupped. (en succesvol teruggezet)

Maar er staan nu 1683 smsjes in mijn inbox, en dat komt de prestaties niet echt ten goede dus ik moet gaan opruimen.

edit:

Gevonden: My computer]\HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings\SMS Manager

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10
Op donderdag 20 september 2001 21:50 schreef Martijn02 het volgende:

edit:

Gevonden: My computer]\HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings\SMS Manager
Kijk, daar heb ik iets aan, BEDANKT!! :)

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:31

houthakker

Poehé

Sorry voor het omhoog kicken van dit bejaarde topic, maar ik ben dus opzoek naar een programma die de sms berichten kan opslaan via irda, waar kan ik dit, of soortgelijk programma downloaden?

Specs

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
voor nokia's --> nokia pc suite ;)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nokia6610 schreef op 10 maart 2004 @ 18:41:
voor nokia's --> nokia pc suite ;)
en wat doeltreffend

Voor Siemens --> Siemens Data Suite ;)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
En voor de SE....

Je snapt het waarschijnlijk al ;)

De belangrijkste fabrikanten hebben daar tools op hun website voor staan :)

[ Voor 43% gewijzigd door sdomburg op 10-03-2004 18:48 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 21:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Of voor de Nokia:
Oxygen Phone Manager II
(Hier kun je vind ik meer mee dan met de software van Nokia)

[ Voor 27% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-03-2004 19:29 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

FlipFluitketel schreef op 10 maart 2004 @ 19:28:
Of voor de Nokia:
Oxygen Phone Manager II
(Hier kun je vind ik meer mee dan met de software van Nokia)
waar kan ik deze vinden? en die sms-manager?

[Signature]

• sdomburg
woest85 schreef op 10 maart 2004 @ 19:53:
[...]

waar kan ik deze vinden? en die sms-manager?
Vinden is Google; dus http://www.google.nl/sear...q=Oxygen+Phone+Manager+II

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:34
oxygen kan ik ook aanraden.. super programma, stukken beter om je sms mee te beheren dan die troep die nokia software noemt ;)

https://wren.co/join/Devian

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

ik heb nu een trial version van die oxygen phone manager, lijkt wel fijn prog, nu nog een goede manier om hem te reggen.....

[Signature]

• sdomburg
woest85 schreef op 10 maart 2004 @ 20:20:
ik heb nu een trial version van die oxygen phone manager, lijkt wel fijn prog, nu nog een goede manier om hem te reggen.....
https://secure.shareit.co...ickbuy=1&stylefrom=150013

Verwijderd

Weet iemand ook een handig progje voor SE dan?
Ik heb er wel eens naar gezocht, maar niet iets gevonden wat werkte..

Iemand?

Verwijderd

Wat dacht je van de software van Mobile Action, is simpel en heeft een export/importfunctie. 1 Nadeel, werkt alleen i.c.m. een Mobile Action datakabel of irda dongle.

Verwijderd

Zo'n mobile Action kabel heb ik dus niet.

Ik heb een zelf in elkaar geknutselt IRDA gevalletje. Daarmee kan ik tot nu toe alleen plaatjes en geluidjes (met winXP) heenenweer sturen en mn telefoonboek backuppen met 1 of ander vaag programma. Maar t gaat mij dus ook om het sms gebeuren.

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

dat kun je dus met die oxygen wel, maar dat is dus een trial versie....

[Signature]

Verwijderd

Werkt dat ook voor SE dan?
Ik begreep dat dat alleen voor Nokia was. En ik heb dus geen Nokia.

Modbreak:
Wil je ajb wat meer eigen initiatief tonen? Je vragen komen nogal 'lui' over. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette)/

[ Voor 50% gewijzigd door Korakal op 10-03-2004 21:03 ]

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

hij is zo te zien alleen voor nokia telefoons

[Signature]

• sdomburg
Ik ben het dus compleet met Korakel eens en heb zelf het antwoord eerder al genoemd. Maar vooruit: http://www.sonyericsson.c...a.left_nav=sh_connect_nav

Verwijderd

sdomburg schreef op 10 maart 2004 @ 21:10:
Ik ben het dus compleet met Korakel eens en heb zelf het antwoord eerder al genoemd. Maar vooruit: http://www.sonyericsson.c...a.left_nav=sh_connect_nav
Op die site ben ik natuurlijk al lang geweest. Daar staat alleen een programma voor mms en wat andere troep waar ik niks mee kan.
En ik ben heus niet lui, ik vroeg alleen ff naar dat programma omdat ik dacht dat dat alleen voor Nokia was en dat was dus ook zo.
Ik heb al eens gezocht, ook op zo'n onofficiële site voor SE. Daar staan wel wat geinige dingen op, maar die site is brak. Doet het steeds niet. En daar staat niet het programma dus tussen waar ik naar op zoek ben.

Dus, is iemand misschien gewoon toevallig wel eens een handig programma tegengekomen? Voor een SonyEricsson gsm wat met IR werkt. Dat is toch niet teveel gevraagd? Als je niet toevallig een tip hebt, of ervaring met een handig programma, reageer dan gewoon niet op mijn post! Ik vraag niemand om voor mij te gaan zoeken, dat kan ik zelf heus wel.

• sdomburg
Er staat op de SE site wel wat, heb er paar weken geleden nog gedownload. Als je een alternatief voor de SE software wil m,ag je dat ook gewoon zeggen.

http://www.myt610.net/showsub.php?id=59

Verwijderd

Dankje, naar zoiets was ik op zoek maar kon ik niet vinden. Ik zal ns proberen of er wat handigs tussen zit, wat ook werkt met een t310 (heb geen T610).
Die software op de SE site kan ik weinig mee, dat is alleen voor sync met Outlook, mms en wat drivers ofzo. Iig geen sms programma.

• sdomburg
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:08:
Dankje, naar zoiets was ik op zoek maar kon ik niet vinden. Ik zal ns proberen of er wat handigs tussen zit, wat ook werkt met een t310 (heb geen T610).
Die software op de SE site kan ik weinig mee, dat is alleen voor sync met Outlook, mms en wat drivers ofzo. Iig geen sms programma.
Als je zelf had gekeken had je kunnen zien dat het ook werkt. Wel handig dat als je op zoek bent naar zoiets dat je dan in vervolg je vraag zo stelt:

Weet iemand een goed programma dat gebruikt kan worden icm. een SE 310 om sms op de computer mee op te slaan?
Ik heb zelf al hier en hier op gezocht, en die software van SE zelf vind ik niet fijn.

Dan zul je ook niet zo snel als lui gezien worden + je krijgt een beter antwoord.

• houthakker
  • Laatst online: 14:31

houthakker

Poehé

sdomburg schreef op 10 maart 2004 @ 22:03:
[...]

Er staat op de SE site wel wat, heb er paar weken geleden nog gedownload. Als je een alternatief voor de SE software wil m,ag je dat ook gewoon zeggen.

http://www.myt610.net/showsub.php?id=59
Dat programma werkt echt geweldig icm met m'n T310, dankjewel!

Specs

Verwijderd

Ik heb echt gezocht, maar weet iemand hoe dit moet met een NEC341i ?
Op de franse NEC site waar je het datakabeltje kunt kopen staat dat je ook SMS'jes kan downloaden, met sterretje: *"als uw mobiel u dat toestaat" (vrij vertaald uit het frans - mijn frans is niet meer wat het geweest is)

Ik heb het datakabeltje en de bijbehorende software gebruikt (volgens franse downloadsite ook laatste versie) - telefoonboek en foto's downloaden zijn tabbladen voor, maar niet voor SMSjes. ;(

Iemand een idee of tip?
Pagina: 1