prijs inclusief verzendkosten

Pagina: 1
Acties:

• drvt175
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:08
ik zie dat de Pricewatch een nieuwe make over heeft gehad.
hoe kan ik nu de prijs inclusief verzendkosten zien en op sorteren?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@drvt175 De aanpassing in weergave van de (totaal)prijs is een eerdere wijziging geweest, staat verder los van de make over :)

Voorheen stond er inderdaad een basisprijs en een totaalprijs, waarbij de laatste inclusief de bekende (verzend)kosten was. Deze kosten waren relatief verborgen, zeker op mobiel waar alleen plek was voor de totaalprijs en je dus niet simpelweg de basisprijs kon bekijken.

Daarom is een nieuwe weergave bedacht, die de prijzen toont zonder verzendkosten (dus de basisprijs), maar wel duidelijk weergeeft wat de eventuele verzendkosten zijn en standaard ook sorteert op de totaalprijs met verzendkosten. Zie bijvoorbeeld uitvoering: Ghost of Yōtei - Standard Edition, PS5, waar momenteel Gameshop Twente onderaan staat met een prijs van 68,-, lager dan de (basis)prijs van de shop erboven. Maar omdat Gameshop Twente verzendkosten rekent, komt de totaalprijs wel onder de andere shop uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXTtzKFqNLAmuh9LzwSzuHv8IFs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QUf0LxzlVPNSBoox5PtGqZfA.png?f=fotoalbum_largeHopelijk heb ik het goed uitgelegd, mocht je vragen hebben, laat het zeker weten :)

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 16:03
Glaanie schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 08:45:
Daarom is een nieuwe weergave bedacht, die de prijzen toont zonder verzendkosten (dus de basisprijs), maar wel duidelijk weergeeft wat de eventuele verzendkosten zijn en standaard ook sorteert op de totaalprijs met verzendkosten.
@Glaanie Over dat dikgedrukte, kan je dan ook simpel laten sorteren op totaalprijs zonder verzendkosten?

(ik heb je voorbeeld-link even geopend en zag inderdaad die prijstabel die je liet zien, maar ik zag geen toggle-knop om de sortering aan te passen)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@vanaalten Sorteeropties zijn alleen beschikbaar in de prijzen popup als er meer dan 5 (mobiel) of 8 (desktop) prijzen beschikbaar zijn, via de "Bekijk alle x prijzen" knop, bijvoorbeeld bij uitvoering: Samsung Galaxy S26 Ultra, 12GB ram, 512GB opslag Zwart. Maar ik zie geen optie voor sorteren op prijs zonder verzendkosten.

Ik verplaats dit topic naar Mooie Features met de vraag aan ons product en developmentteam of zij een antwoord kunnen geven op de vraag of sorteren op kale prijs mogelijk gaat zijn in de toekomst :)