Autoradio Citroën C1

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Daan45
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 27-02 10:47
Hi allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, dus excuses als ik iets over het hoofd zie
Ik ben op zoek naar een autoradio voor mijn Citroën C1 2008 met Apple CarPlay. CarPlay leek mij interessant, vooral om mijn telefoon voor navigatie te gebruiken via het scherm in de auto in plaats van een losse houder.
Een van de opties die er goed uitziet is *knip*. Mijn budget ligt tussen de €200 en €400.
Zijn er hier mensen die een CarPlay-radio in een C1 (of hetzelfde platform als de Aygo/107) hebben ingebouwd en hun ervaringen willen delen? Is het de moeite waard om zo’n systeem te laten installeren, of kan dit prima zelf? En vinden jullie dat *knip* een goede keuze is om zo’n autoradio te kopen?
Alvast bedankt voor het meedenken!

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 26-02-2026 16:59 ]

• LamoKancho
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 26-02 16:35
Hé, ik heb zelf ook een CarPlay-systeem bij *knip* besteld voor mijn Volkswagen Caddy en ik ben er erg tevreden over! Alles werkt soepel, vooral navigatie en muziek via het scherm in de auto.
Ik had wel een klein probleem met de stuurbediening, maar ik heb even via WhatsApp contact gehad met hun klantenservice en het werd super snel en vriendelijk opgelost.

Wat mij betreft is *knip* een aanrader.

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 26-02-2026 16:59 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Vragen naar reviews is niet de bedoeling. Daarvoor zijn andere bronnen. Daarnaast hebben autoradio's niets te maken met computer hardware. Slotje.

Dit topic is gesloten.