Hoi, ik ben bezig om waterkoeling te bouwen in me pc.
Ik zat te denken aan de Danger-Den MAZE 2.
Maar op het plaatje van dat waterblok zie je dit:
nou snap ik wel dat als je er zo water doorheen pompt dat alles eruit loopt, maar moet je dan zo'n koper plaat kopen om de aan de achterkant te doen om te dichten?
zoals zo'n koper plaatje:

Of is die danger den toch helemaal dicht maar dat ze op dit laatje laten zien hoe hij er van binnen uit ziet.
En hoe bevestig je dat koelblok op je socket? ik zie dat sommige bouten gebruiken en sommige weer pinnetjes met veren eraan (zoals Hielko heeft gebruikt bij zijn water koeling.

Bij oc-shop zag ik deze:

Zijn deze geschikt om dat waterblok mee vast te maken?
Hebben mensen ervaring met deze clips? of kan ik beter andere clips halen? zoja, welke?
Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor mij hebben.
Alvast bedankt.
Ik zat te denken aan de Danger-Den MAZE 2.
Maar op het plaatje van dat waterblok zie je dit:
nou snap ik wel dat als je er zo water doorheen pompt dat alles eruit loopt, maar moet je dan zo'n koper plaat kopen om de aan de achterkant te doen om te dichten?zoals zo'n koper plaatje:

Of is die danger den toch helemaal dicht maar dat ze op dit laatje laten zien hoe hij er van binnen uit ziet.
En hoe bevestig je dat koelblok op je socket? ik zie dat sommige bouten gebruiken en sommige weer pinnetjes met veren eraan (zoals Hielko heeft gebruikt bij zijn water koeling.

Bij oc-shop zag ik deze:

Zijn deze geschikt om dat waterblok mee vast te maken?
Hebben mensen ervaring met deze clips? of kan ik beter andere clips halen? zoja, welke?
Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor mij hebben.
Alvast bedankt.
39