Wraakreview verwijderen JustlikeNiko - Xelaretak

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:40
@JustlikeNiko gaf aan mijn ereader te willen overnemen, en wilde hem ophalen.

Dat was akkoord en adres is gegeven voor ophalen, met de vraag wanneer hij wilde komen.

Daarna niets meer vernomen, dus na 3 dagen feedback geplaatst met 1 ster voor communicatie.

Toen was een antwoord ineens wel mogelijk, en krijg ik een 1 ster wraakreview terug.

https://tweakers.net/aanbod/rating/1403110/

Graag de wraakreview verwijderen, mijn communicatie was prima.

• JustlikeNiko
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02 22:36
Even een reactie van mij: was eigenlijk vergeten te reageren. Normaal gesproken krijg je dan een vraag of je nog interesse hebt en dan kun je verder of niet. Deze meneer kiest er niet voor om in gesprek te gaan, maar om een negatieve review te plaatsen.

Ik had inderdaad moeten reageren, maar deze meneer had in gesprek moeten gaan. Het is dus niet zozeer wraakreview, maar eerder een waarschuwing dat deze meneer overhaast een review plaatst in plaats van even polshoogte nemen. Mijn review is dus terecht, want dit is ook niet fatsoenlijk zaken doen.

• JustlikeNiko
Dus verzoek om deze terechte review te laten staan. Als die toch verwijderd wordt vind ik het redelijk als die op mijn account ook verwijderd wordt.

• XelaRetak
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2QyhHZWmxezRvei5K_-yhwtx1I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YyiNLKpJHkbA40MPbYECO8ms.png?f=fotoalbum_large

• XelaRetak
JustlikeNiko schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:43:
Even een reactie van mij: was eigenlijk vergeten te reageren. Normaal gesproken krijg je dan een vraag of je nog interesse hebt en dan kun je verder of niet. Deze meneer kiest er niet voor om in gesprek te gaan, maar om een negatieve review te plaatsen.

Ik had inderdaad moeten reageren, maar deze meneer had in gesprek moeten gaan. Het is dus niet zozeer wraakreview, maar eerder een waarschuwing dat deze meneer overhaast een review plaatst in plaats van even polshoogte nemen. Mijn review is dus terecht, want dit is ook niet fatsoenlijk zaken doen.
Niet fatsoenlijk zaken doen, van mijn kant? Jou review gaat letterlijk over dat ik een negatieve review plaats als jij niet reageert. Je reviewed dus niet mijn manier van handelen (namelijk: tijdig reageren, maar daarna niet achter je aan zitten als JIJ niet reageert), maar je reviewed mijn review.

De definitie van een wraakreview :)

• JustlikeNiko
Een review geven is gedrag vertonen. En met mijn review beoordeel ik jouw gedrag, net zoals je met jouw review deed. Als ik jou review helemaal terecht had ik het echt wel zo gelaten. Ik zie ook wel als het helemaal aan mij ligt. Maar hier heb je zelf ook iets laten liggen. Ik vind dat je overhaast gehandeld hebtm want je had ook kunnen proberen om er met mij uit te komen. Wie weet had je dan zelfs nog je ereader kunnen verkopen. Je kiest echter voor een niet zo'n constructieve manier.

Ik ben het dus niet met je eens dat het wraakreview is. Een wraakreview is, naar mijn mening, een onterechte review als reactie op het handelen van een ander. Dat zou je kunnen zien in mijn review, maar net zo goed in jouw eigen review. Want doordat ik niet reageer neem je een onterecht zware maatregel om mijn gedrag te corrigeren. Klinkt ook een beetje als een wraakreview

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Wanneer je reageert op een advertentie is het wel handig dat je ook tijd hebt/ maakt om het dan ook verder te regelen met de adverteerder of kort even iets laat weten. De review na 72 uur is daarom ook terecht, de andere is verwijderd.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.