Ik twijfelde dit in het recruiters topic te plaatsen, maar mijn vraag mbt het cv is toch iets breder.
Mijn situatie is dat ik al ruim 9 jaar bij mijn eerste werkgever zit en als software engineer werk. 5 jaar geleden heb ik voor het laatst mijn cv aangepast, dit wil ik nu weer doen om voorzichtig rond te gaan kijken.
Echter heb ik dus al jaren niet bijgehouden wat de "norm" is in het cv landschap.
Op dit moment heb ik de volgende kopjes op mijn cv staan:
Is dit direct onder mijn werkgever? Tussen persoonlijke info en werkgeverslijst?
Is het gebruikelijk om expliciet namen van projecten te benoemen waar je aan gewerkt hebt? Het zijn projecten die bij de meeste mensen wel bekend zijn.
Mis ik nog andere info? En wat hebben jullie aan extra's staan op jullie cv?
Mijn situatie is dat ik al ruim 9 jaar bij mijn eerste werkgever zit en als software engineer werk. 5 jaar geleden heb ik voor het laatst mijn cv aangepast, dit wil ik nu weer doen om voorzichtig rond te gaan kijken.
Echter heb ik dus al jaren niet bijgehouden wat de "norm" is in het cv landschap.
Op dit moment heb ik de volgende kopjes op mijn cv staan:
- Persoonlijke info (zoals adres/naam/functie)
- [Lijst met werkgevers van nieuw naar oud (in mijn geval mijn huidige werkgever en stage/afstuderen)/li]
- Naast de lijst met werkgevers een kopje met technieken/tools/methodieken waar ik ervaring mee heb (steekwoorden)
- Onder werkgevers lijst met studies (nieuw naar oud)
- Lijst met bekende projecten waar ik aan heb mogen werken
- Lijst met behaalde certificaten
Is dit direct onder mijn werkgever? Tussen persoonlijke info en werkgeverslijst?
Is het gebruikelijk om expliciet namen van projecten te benoemen waar je aan gewerkt hebt? Het zijn projecten die bij de meeste mensen wel bekend zijn.
Mis ik nog andere info? En wat hebben jullie aan extra's staan op jullie cv?