Toon posts:

Aan de mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat is toch geen huiswerkhulp!!! Ik vraag alleen maar WAAR ik de informatie kan vinden. Het is niet zo dat ik vraag of iemand dat gaat maken voor mij. Het enige waar ik om vroeg of iemand een link wist. En dat is volgens mij niet echt wat je noemt huiswerkhulp, maar verstrekking van informatie.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
First of all hoort dit thuis in [forum=15], en had je er het beste even bij kunnen vertellen dat het om dit topic gaat.

[forum=19] >> [forum=15]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Ik ben het eens met de gemaakte beslissing, op het forum hebben we een *kuch* zoekmasjien *kuch*, of je kan onno's zoekmachine gebruiken.

Verder heb je altavista, google etc. etc. als je er nog niet uit komt, de meest standaard informatie is zeer gemakkelijk te achterhalen, het forum is in mijn ogen meer om bepaalde specifieke dingen te bediscussieren.

En nog een kleine tip: Ga mensen die je helpen niet uitschelden, dat werkt meestal averechts...

Bericht hierboven

• Roelant
  • Niet online
In de [topic=152460] staat het volgende over het stellen van vragen, en dan in het bijzonder wat voor vragen *niet* gewenst zijn:
Vragen waaruit duidelijk blijkt dat je er niet echt je best voor hebt gedaan. Het is niet de bedoeling om zelf achterover te gaan zitten terwijl de rest het voor je oplost. Jij hebt het probleem, dus toon ook eigen initiatief, en probeer eerst dingen zelf, en ga niet gelijk nieuwe threads maken als je er na 3 klikjes niet uitkomt.
Jouw vraag:
Op donderdag 20 september 2001 11:16 schreef Rintje het volgende:
Hoi,

voor mijn stageverslag moet ik een stuk schrijven over het client/server model. Weet iemand een GOEDE site waar ik informatie van kan halen????

Thnx
Kortom: je moet voor school iets doen, namelijk een stukje schrijven over het client/server model. Dan is het wel erg makkelijk om achterover te gaan zitten "jongens, waar vind ik dat?", maar dat is dan dus ook niet de bedoeling.

Wél correct zou zijn als je zelf bij bijvoorbeeld google of altavista zoekt naar het onderwerp, dan vindt je vanzelf het juiste onderwerp. Je zou zelfs hier kunnen kijken wat er al over GoT op is geschreven.

Kortom, dit valt wél onder huiswerkhulp.

Verwijderd

Topicstarter
Ok mijn excuses dat ik geen verwijzing heb naar de topic en het in de verkeerde forum heb geplaatst. Wat die zoekmachines betreft, ik weet zelf ook wel dat je daarmee kunt gaan zoeken(duuhhh), maar je krijgt ongelooflijk veel hits en dan is het toch gewoon een normale vraag als iemand om een link vraag??????

• Roelant
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 12:07 schreef Rintje het volgende:
Ok mijn excuses dat ik geen verwijzing heb naar de topic en het in de verkeerde forum heb geplaatst. Wat die zoekmachines betreft, ik weet zelf ook wel dat je daarmee kunt gaan zoeken(duuhhh), maar je krijgt ongelooflijk veel hits en dan is het toch gewoon een normale vraag als iemand om een link vraag??????
Dat valt dus onder het eerder genoemde stukje FAQ *D

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan nego maar je ziet door de bomen het bos niet meer

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

nounou....
http://www.google.com/search?q=client+server+model&hl=nl&lr=

dat geeft volgens mij al 7 goede uit de 10 eerste resultaten...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 20 september 2001 12:08 schreef Rintje het volgende:
heb ik al gedaan nego maar je ziet door de bomen het bos niet meer
Dan is het aan jou om de juiste boom eruit te filteren. Daar krijg je dergelijke opdrachten voor van school: zodat je wat leert over het onderwerp, en je tegelijk leert om te zoeken naar relevante info.
Beetje zelfwerkzaamheid tonen; dat siert je. :)
Pagina: 1