Na groot datalek geeft Odido klanten twee jaar gratis…

Pagina: 1
Acties:

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:16
Artikel: nieuws: Na groot datalek geeft Odido klanten twee jaar gratis digitale besche...
Auteur: @YannickSpinner

Dit geldt alleen voor particuliere klanten. Ik zit zakelijk bij Odido en de sms geeft aan dat het nummer niet in de lijst van bekende nummers staat.

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15:42

YannickSpinner

Redacteur
Volgens de ondersteuningspagina zou een zakelijk mobiel abonnement gewoon moeten gelden. Zou het kunnen dat je nummer managed wordt? Odido schrijft: "Heb je een Odido abonnement via je werkgever? Overleg dan met jouw Telecom Manager."

Hopelijk helpt dit!
Yannick

• La1974
Dat zou kunnen. Het is een grote werkgever. Dus dan zou gemanaged betekenen dat de provider niet de uitgever is van het nummer.

Interessant. Dank!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
@La1974 Ben je dan betrokken bij het lek, ook al ben je zelf geen klant? Lijkt me dat je dan niet in de klanten-database zit.

(Misschien hoort dat dan bij 't nieuws, mocht er nog een keer wat over geschreven worden.)

• La1974
Gwaihir schreef op maandag 23 februari 2026 @ 20:20:
@La1974 Ben je dan betrokken bij het lek, ook al ben je zelf geen klant? Lijkt me dat je dan niet in de klanten-database zit.

(Misschien hoort dat dan bij 't nieuws, mocht er nog een keer wat over geschreven worden.)
Nee, dat niet. Mijn werkgever heeft al aangegeven dat Odido onze data (behalve naam en nummer) niet heeft.

Ik probeerde het omdat in het artikel stond alle klanten. Ik was gewoon nieuwsgierig.

Als ik F-secure zou willen zou dat via mijn privénummer bij KPN kunnen.