Herkansing topic?

Pagina: 1
Acties:

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik had laatst een topic gestart over de temperatuur van de videokaart. Daarin vroeg ik aan de tweakers om hun temperatuur te posten. En vervolgens ook de aantal Mhz'en (xxxMhz@xxxMhz) en de case-temp. Deze werd dichtgegooid door Sinterklaas met de reden dat deze topic een opsomming was en dat de temperatuur afhankelijk is van meerdere factoren.

Die laaste opmerking roept bij mij vraagtekens op... Dat betekend dus dat de topic's over o.a. de temperatuur van de processor ook niet mogen. Die zijn nl. toch ook afhankelijk van meerdere factoren.

Nu had ik mijn motivatie voor de topic dan ook niet echt goed omschreven. Mijn fout.

Ik zou graag een nieuwe topic starten met het zelfde onderwerp. En wel om de volgende reden:

* ik kom af en toe topic's tegen waar een tweaker hulp vraagt omdat zijn videoplank te warm wordt.
* omdat je dan in de topic kunt zien welke planken over het algemeen erg warm worden (kan helpen m.b.t. aanschaf)
* en men tevens kan laten zien hoeveel Mhz'en de kaart loopt en hoeveel die is overclockt, en dat is ook weer nuttige informatie, die ook kan helpen m.b.t. aanschaf, aangezien er vaak wordt gevraagd welke plank het best te overclocken is.
* er hopelijk opmerkingen/vragen worden gepost m.b.t de beste temperatuurmeting.
* en hoe men het beste de videokaart kan koelen (en welke koelers hiervoor het meest geschikt zijn)

En waar moet deze topic worden geplaatst; in de [HK] (ivm opsomming of in [VB] (logisch).... En of er uberhaupt animo voor is.

Dat was het....

(Merely gaat nu effe zijn vingers in een bakje water leggen)

edit:
Typo

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:06

botoo

💀 too old to die young

Als jij je vingers in een bakje legt, zullen we aan Jaymz vragen of hij dit naar [LA] wilt verplaatsen.
Dit forumgedeelte [TMF] is T.net moderatie gerelateerd.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Han
  • Niet online
Scusses.. |:( (tssssch... aaahhh)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:43
Hmm Jaymz is geen global mod dus ik denk dat je dan zelfs bij een andere dat even moet gaan vragen. Via SU bijvoorbeeld.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

[topic=230883/1/100]

Die neem ik aan ?

TMF ==>> LA

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Plofffffffffffffffffffffffffff ;)

Verwijderd

topics over mhzen en temps kunnen natuurlijk wel (al kan je over het algemeen genoeg vinden hier over)
maar aansporen tot opsomming is het probleem.. (lijkt mij)

• Han
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 15:12 schreef Hiro Shima het volgende:
topics over mhzen en temps kunnen natuurlijk wel (al kan je over het algemeen genoeg vinden hier over)
maar aansporen tot opsomming is het probleem.. (lijkt mij)
Mmmm.. effe mijn visie: Topics over Mhz'en zijn er misschien wel genoeg, maar het zou handiger zijn als het in één topic zou staan. Dat is wat overzichtelijker.

En het aansporen tot opsomming is geen probleem als het in de [HK] komt... Maar opsomtopic's staan er ook genoeg in de andere forums. En die waren toch ook te voorspellen?

Pagina: 1