Toon posts:

Computer sluit niet af, maar start opnieuw op.

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer in win ME afsluit dan start ie opnieuw op ipv. af te sluiten :(
Kan het zijn dat mijn reset switch stekkertje verkeerd om zit?
Wat kan het anders zijn??

Verwijderd

Topicstarter
Please help.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Misschien moet je in msconfig de optie snel afsluiten uitzetten? heeft niets met een reset schakelaar te maken.

Verwijderd

Je zoekactie naar 'afsluiten' leverde 2467 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

IOW gebruik de search eens

Verwijderd

Dit zelfde probleem heb ik ook gehad met ME
Bij mij was het opgelost door orginele drivers (en dan de video drivers bedoel ik) te gebruiken die toegestaan worden door Microsoft -> dus geen gelekte drivers
Tevens was er bij MSCONFIG -> SYSTEM.INI -> BOOT 2 keer *DisplayFallback=0 in stond.... na dit te verandert te hebben en orginele drivers te gebruiken was probleem opgelost

Dark Mason

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 15:11

SuperTrooper

Weet hoe het is

[topic=198811]
en
[topic=201218/1/40]

Ik zal hier weer hetzelfde antwoord geven:

Als je je mobo BIOS heb geupdated en alle M$-patches hebt geïnstalleerd en het probleem blijft:

Is waarschijnlijk gewoon een devicedriverje... Bij mij waren het de drivers van m'n geluidskaart die ie niet kon unloaden bij het afsluiten.... Kwestie van zoveel mogelijk hardware uitschakelen in je apparaatbeheer en dan kijken oftie wel wil afsluiten. Daarna 1 voor 1 inschakelen en afsluiten tot ie het niet meer doet...: Probleem geval gevonden, nieuwe drivers downloaden, installeren en probleem is opgelost... Kost wat tijd, maar werkt perfect...

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 September 2001 @ 11:55:
Je zoekactie naar 'afsluiten' leverde 2467 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

IOW gebruik de search eens
Als iedereen nou eens gewoon zou helpen inplaats van te zeiken over het feit dat het ergens anders ook al staat .. dan zou deze persoon sneller geholpen zijn en ook ophouden met zeiken =)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Cybersnack, als je nou eens gewoon géén rotte koeien uit de sloot haalt, dan zijn we allemaal blij ..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.