Ja joh is echt geweelduuugOp donderdag 20 september 2001 16:18 schreef marnickxs het volgende:
Zie signature.
Nee heb je niet wat meer info ?? merk, type e.d.
Als het goed draait in je systeem is het toch prima ??
Wat nu als iedereen zegt dat het geheugen zuigt, haal je het er dan uit? Lijkt me niet.
Wat boeit het........
Wat nu als iedereen zegt dat het geheugen zuigt, haal je het er dan uit? Lijkt me niet.
Wat boeit het........
Ik heb ook zo'n WMX reepje gehad, werd toen door Funprice als A-merk geheugen verkocht. (zegt ook niets maar toch)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wat zijn relpies ?Op donderdag 20 september 2001 16:18 schreef marnickxs het volgende:
Zie signature.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Hmm, herrieschoppertjes? 
rel (herrie) + pies (schoppertjes)
(Ja, ik ben altijd zo gek)
Als ik weer 0 herrieschoppertjes krijg wordt ik gek.
Ik zou bij je lief maar al meteen wat kindjes kopen, dat zijn echte herriemakers
Ik zou bij je lief maar al meteen wat kindjes kopen, dat zijn echte herriemakers
Op donderdag 20 september 2001 19:22 schreef NightBird het volgende:
[..]
Wat zijn relpies ?
Ja, dan haal ik het eruit.Op donderdag 20 september 2001 16:41 schreef The Fox het volgende:
Als het goed draait in je systeem is het toch prima ??
Wat boeit het........
Waar ben je anders tweaker voor.
Dan heb ik teminste wel relpiesOp donderdag 20 september 2001 19:51 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Hmm, herrieschoppertjes?
[..]
Ja, stel je voor dat je zonder problemen werkt maar dat de "tweakers" het niet goed vinden, dan zal je je wel schamenOp maandag 24 september 2001 10:35 schreef marnickxs het volgende:
[..]
Ja, dan haal ik het eruit.
Waar ben je anders tweaker voor.
Pagina: 1