Ik loop al de hele tijd te zoeken maar ik akn hem nergens vinden.
Wat is nu de nieuwste versie en waar kan ik die vinden?
Wat is nu de nieuwste versie en waar kan ik die vinden?
why? anyway, kijk op www.filplanet.comOp donderdag 20 september 2001 15:20 schreef rick_h het volgende:
en ik zoek de 1.1.0.6 -> 1.1.0.7.. weet iemand waar die nog te vinden is?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
omdat ik nog 1106 heb (nooit zin gehad om te upgraden) maar nu moet je blijkbaar verplicht 1108 hebben.. en ik heb geen zin om HL helemaal opnieuw te installeren..Op donderdag 20 september 2001 15:21 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
why? anyway, kijk op www.filplanet.com
VC
Dan installeer je gewoon de 1108 full updateOp donderdag 20 september 2001 15:24 schreef rick_h het volgende:
[..]
omdat ik nog 1106 heb (nooit zin gehad om te upgraden) maar nu moet je blijkbaar verplicht 1108 hebben.. en ik heb geen zin om HL helemaal opnieuw te installeren..
maar op fileplanet heb ik al gekeken.. ging baggertraag. Op andere sites is die patch helemaal niet meer te krijgen
Was snel binnen maar zit een bug in de install
Een pessimist is een realistische optimist
Waarschijnlijk kapotte geheugenmodule (neem maar van mij aan dat dat zéér waarschijnlijk is).Op donderdag 20 september 2001 17:57 schreef BAVAROIS het volgende:
[..]
Was snel binnen maar zit een bug in de installof ligt het aan mijn pc? Als ie bij het installeren van c:\half-life\valve\overview\bounce is aanbeland krijg ik deze foutmelding
![]()
'an I/O error occured while installing a file....bla bla
Vreemd?
En wat kan ik eraan doen
Nee hoor, beetje onzinOp donderdag 20 september 2001 18:09 schreef stefijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kapotte geheugenmodule (neem maar van mij aan dat dat zéér waarschijnlijk is).
Een pessimist is een realistische optimist
Niks beetje onzin, ik heb al zoŽn 10 mensen - waaronder ikzelf - meegemaakt die die foutmelding hadden bij het installeren van CS en aanverwante bestanden en kapotte geheugenmodules bleken te hebben. Daar was het downloaden van een nieuw bestand niet genoeg, enkel het verwijderen van een bepaalde geheugenmoduleOp donderdag 20 september 2001 19:39 schreef BAVAROIS het volgende:
[..]
Nee hoor, beetje onzinHeb van een andere server update gehaald en no problem at all
Kan weer speluh
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq