Vraag

• A3Spruit
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21:59
Ik heb een work/school-abonnement voor MS365, maar ik krijg geen toegang meer tot de programmatuur en het bijbehorend account. Het abonnement wil ik opzeggen. Maar in contact komen met Microsoft lukt niet.

Zowel online als bij telefonisch contact met support (een computerstem) vraagt MS om eerst in te loggen op het account van MS365, maar dat lukt niet. De computerstem van MS blijft dat een paar keer vragen en verbreekt dan de telefoonverbinding. De computerstem uitleggen wat de situatie is werkt ook niet. De stem zegt dan dat het niet begrijpt of niet verstaat wat ik zeg.

Microsoft stuurt wel maandelijks een factuur en int die automatisch. Zolang ik mijn abonnement nergens kan opzeggen en ik mijn situatie niet kan uitleggen omdat ik tot nu toe op geen enkele manier in contact kom met een medewerker van Microsoft, zal het sturen en innen van facturen doorgaan.
Een e-mailadres van bijv. de factureringsafdeling van Microsoft Nederland heb ik ook nergens kunnen vinden.

Dus hoe kom ik hierover wel in contact met (een mens van) Microsoft?

Alle reacties

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Waarom kan je niet in je school/werk account? Is het een mogelijkheid om met de organisatie in contact te komen of je misschien nog toegang zou kunnen krijgen om je account op te kunnen zeggen?

• A3Spruit
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21:59
Het is/was een persoonlijk account (ik ben ondanks mijn 75 jaar soms nog ZZP-er). Ik heb het destijds werkend gekregen, maar ook ontdekt dat je dan in een dubbelrol komt (gebruiker en beheerder en dat laatste met, naar microsoft lijkt te veronderstellen, kennis van MS365 op het niveau van een professioneel beheerder).

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als MS geen hulp wil/kan bieden, wat weerhoud je er van om gewoonweg de automatische incasso in te trekken zodat ze niks meer krijgen? Jij kan niet bij je account, waarom zouden zij dan nog bij je geld moeten kunnen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:22

GaMbiNo

1337

Doet me denken aan deze casus van Radar dat ik onlangs op tv tegenkwam. Je bent niet de enige zo te zien. Andere oorzaak maar ook hier heel lastig om er er an af te komen.

https://radar.avrotros.nl...kt-bijna-onmogelijk-62272

[ Voor 22% gewijzigd door GaMbiNo op 21-02-2026 22:31 ]

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:06

sus

is druk :+

Je incassomachtiging intrekken bij de bank, dan stopt het abo na een maand. MS365 is een maandabonnement en als je niet betaald verlenen ze je ook geen dienst meer.
Pagina: 1