[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Geen idee, maar ik hoorde laatst dat het branden van 8cm CD's problemen geeft met de meeste branders, behalve Plextor en LiteOn (Plextor loopwerk).
Slot-in branders zijn branders die geen lade hebben maar een gleufje aan de voorkant.
Kan je gerust stellen branders met slot in zijn er (bijna) niet. De nieuwe branders die je op dit moment kunt kopen kunnen zo goed als allemaal 8cd cd's branden. (ook een mp3speler besteld ?
).
Goh hoe raad je het zo? zeker ook die NAPA MCD-380 
Geil dingetje, zeker voor die specs. en prijs
VC
Geil dingetje, zeker voor die specs. en prijs
VC
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Je bedoelt Sanyo-loopwerk.Op donderdag 20 september 2001 11:35 schreef Byte_Me het volgende:
Geen idee, maar ik hoorde laatst dat het branden van 8cm CD's problemen geeft met de meeste branders, behalve Plextor en LiteOn (Plextor loopwerk).
Dat bedoel ik niet, maar het kan best zijn dat het zo is.Op donderdag 20 september 2001 13:59 schreef OetelDonk het volgende:
[..]
Je bedoelt Sanyo-loopwerk.
plextor en lite-on gebruiken beiden sanyo chips, ik weet neit of loopwerken ook door sanyo gemaakt worden?Op woensdag 03 oktober 2001 13:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar het kan best zijn dat het zo is.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Pagina: 1