Mijn vraag
...Wij hebben een elektrische relax functie bij onze bank jaren oude bank. Deze is al jaren geleden kapot gegaan waarbij hij alleen open gaat en niet dicht. Ik ging vandaag kijken en zag op onderstaande foto dat er 2 ijzeren aanraakgevoelige knoppen zijn, waarvan er dus alleen 1 werkt. Onder de bank zag ik een rode en zwarte kabel, waarbij de zwarte loszat.
:strip_exif()/f/image/eu8D3EteXZuYXeFNspX2bZA9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tJVwbqkO3VNflr0AFOM0lnx0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...als ik de zwarte kabel aanraak dat gaat de bank wel weer dicht. Dus lijkt me dat het contact los is geraakt. Ik vraag me alleen af of het wel veilig is dit aan te raken, om het weer vast te maken moet de bekleding van de bank namelijk open. Ik ga ervan uit dat de aanraakknoppen hetzelfde principe zijn als het aanraken van de draad, maar weet dit niet zeker.
Weten jullie raad?
...Wij hebben een elektrische relax functie bij onze bank jaren oude bank. Deze is al jaren geleden kapot gegaan waarbij hij alleen open gaat en niet dicht. Ik ging vandaag kijken en zag op onderstaande foto dat er 2 ijzeren aanraakgevoelige knoppen zijn, waarvan er dus alleen 1 werkt. Onder de bank zag ik een rode en zwarte kabel, waarbij de zwarte loszat.
:strip_exif()/f/image/eu8D3EteXZuYXeFNspX2bZA9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tJVwbqkO3VNflr0AFOM0lnx0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...als ik de zwarte kabel aanraak dat gaat de bank wel weer dicht. Dus lijkt me dat het contact los is geraakt. Ik vraag me alleen af of het wel veilig is dit aan te raken, om het weer vast te maken moet de bekleding van de bank namelijk open. Ik ga ervan uit dat de aanraakknoppen hetzelfde principe zijn als het aanraken van de draad, maar weet dit niet zeker.
Weten jullie raad?
:strip_exif()/f/image/eigpfVCtW3su6p3vQWB0mQQR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lKP36B9QfkpMjQcKtAQb8WqM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sUdzGwjOlveV9zC02VHzuUn9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dcpX6aSdEIi4Xmlh25Cvnz1Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fWsFiBkF89IFNipGSMLiHoeM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/1FanXglL2ePGOnUGvGLohbZw.avif?f=fotoalbum_large)