Vraag

• Jp1995l
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11:51
Beste tweakers,

Ik heb een vraag over dit moederbord.

Megekko.nl - MSI PRO H610M-E DDR4 moederbord
Het MSI PRO H610M-E DDR4 moederbord is een compact Micro-ATX model voor Intel Socket 1700 systemen, Met 2 geheugenslots ondersteunt het tot 64 GB DDR4-geheugen, en een M.2-slot biedt extra opslagmogelijkheden.
www.megekko.nl www.megekko.nl

Ik wil een nieuwe pc gaan bouwen, ik wil dit moederbord combineren met een i5 14400f. Moet ik dit moederbord updaten betreft de bios of hoeft dat niet? Er staat in de specificaties dat die 14the gen ondersteund maar ik kan nergens lezen of het moederbord al de juiste bios software heeft.

Dit is de CPU die ik wil kopen voor dit moederbord:

https://www.proshop.nl/CP...pc&utm_campaign=pricesite

Ik hoor van u.

MVG

Alle reacties

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:05
Dat weet je pas wanneer je hem koopt. Meestal zit er een stickertje op het moederbord of op de doos met de BIOS versie. Je kan eventueel Megekko een email sturen en vragen of ze dat kunnen bevestigen voor jou.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:29

nelizmastr

Goed wies kapot

Als jouw specifieke bord voor de 14400F (lanceerdatum) is geproduceerd zul je een oudere cpu moeten gebruiken om de bios te updaten. Van tevoren kun je het niet weten, vraag de webshop of ze desnoods tegen een kleine fee de update alvast voor je doen.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:28

SpamLame

niks

Voor een 14400f heeft dat bord minstens BIOS 7D48vAB(.zip) nodig. https://www.msi.com/Motherboard/PRO-H610M-E-DDR4/support#cpu

BIOS release date is 2023-07-13. Kans is klein, maar niet 0, dat je een bord koopt wat al +2 jaar ligt.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
verder misschien toch een idee om een et wat beter moederbord te kopen,deze is wel erg minimaal en heeft bv geen koeling voor vrm's.Verder een beter bord heeft wel meestal een functie,dat deze te flashen is zonder cpu