Professioneel wereldreiziger en levensgenieter. Reist vaak naar verre en extreme bestemmingen. Knutselt graag aan computers en is geïnteresseerd in fotografie, ruimtevaart en moderne techniek.
Vraag
Alle reacties
Dit lijkt me een software issue. Schopje naar CSA.
Update: na het - nogmaals - meermaals verwijderen, rebooten en her-installeren van de software heb ik de boel werkend gekregen. Ik deed eigenlijk hetzelfde als voorgaande keren, maar opeens werkt het.
Ik weet dus niet waar het precies aan gelegen heeft, maar vooralsnog lijkt het probleem opgelost.
Ook heb ik inmiddels een volledige review geschreven over de NAS inclusief de software: uGreen NAS 4800 Pro review
Ik weet dus niet waar het precies aan gelegen heeft, maar vooralsnog lijkt het probleem opgelost.
Ook heb ik inmiddels een volledige review geschreven over de NAS inclusief de software: uGreen NAS 4800 Pro review
[ Voor 25% gewijzigd door Wereldreiziger op 23-02-2026 10:03 ]
Professioneel wereldreiziger en levensgenieter. Reist vaak naar verre en extreme bestemmingen. Knutselt graag aan computers en is geïnteresseerd in fotografie, ruimtevaart en moderne techniek.
/f/image/APk1r5BnDkSVRcFjhr0wmVIi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gh66P0O5wEicfFM9Ezq3QJZj.png?f=fotoalbum_large)