Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Intentionally left blank
.geek: Google-boete van 19.059.780.000.000.000.000.000.000.000.000.000 euro h...
The devil is in the details.
Als je uitzoomt dat komt de pijl van de tracker in beeld. Die hij nu standaard erbuiten houdt, maar dan lijkt het beeld te breed.crisp schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 19:18:
Mmm ja, ik zie het ook op mijn telefoon (427px horizontale resolutie). Geen idee hoe dit kan, maar we gaan het uitzoeken...
Ergens forceert die daar wat verkeerd.
Edit: wat @Hahn zegt, kan het inderdaad ook zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 20-02-2026 19:24 ]
Intentionally left blank
Sorry alvast!crisp schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 19:35:
Ik denk ook dat @Hahn gelijk heeft. Dan lost het zichzelf op voordat ik er maandag naar kan kijken
Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening
1
2
3
4
| .headline--anchor {
overflow: hidden; /* Optionele fallback voor oude browsers. */
overflow: clip;
} |
Hidden zou ook kunnen, maar met clip blijft de content beter intact en kan je dus nog steeds de titel tekst kopiëren bijvoorbeeld. Mochten jullie een auto CSS sorter gebruiken die ze verkeerd sorteert kan je overwegen om !important toe te voegen achter clip.
Niet geschoten is altijd mis.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Zoals overal in de dev wereld, als een gebruiker iets kán slopen, dan zullen ze een manier vinden om het te slopencrisp schreef op maandag 23 februari 2026 @ 11:52:
nu ja, de redactie moet gewoon niet van die rare titels maken...
Een check inbouwen bij het maken van een artikel of de titel niet meer dan een bepaald aantal tekens achter elkaar bevat zonder zonder spatie ertussen zou dit fixen toch?
Voelt wel een beetje lui om een zeer kleine CSS fix, die geen overziene nadelen oplevert, niet te doen omdat het dan op andere plekken nog wel mis gaat? Zeker gezien de UX van de frontpage nogal essentieel is?crisp schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 12:08:
Nu ja, ik denk dat @TijsZonderH nu wel weet dat dit niet zo handig was. Het punt is een beetje dat dit op meerdere plekken op de site mis ging, en om er op al die plekken rekening mee te houden dus eigenlijk meer is dan een kleine wijziging...
Zou Tweaker's badboy @TijsZonderH ook niet vertrouwen dat hij dit nooit meer doet.
Maar prima, zal het een volgende keer dan wel via een userscript zelf fixen.
Vast, maar dan verzint Thijs wel weer wat anders om het te slopenThy... schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 17:38:
[...]
Zoals overal in de dev wereld, als een gebruiker iets kán slopen, dan zullen ze een manier vinden om het te slopen![]()
Een check inbouwen bij het maken van een artikel of de titel niet meer dan een bepaald aantal tekens achter elkaar bevat zonder zonder spatie ertussen zou dit fixen toch?
Gewoon te weinig prio om iets te fixen dat één keer in > 25 jaar is fout gegaan. Ik kan mijn tijd beter aan andere dingen besteden denk ikHaX0r schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:02:
[...]
Voelt wel een beetje lui om een zeer kleine CSS fix, die geen overziene nadelen oplevert, niet te doen omdat het dan op andere plekken nog wel mis gaat? Zeker gezien de UX van de frontpage nogal essentieel is?
Zou Tweaker's badboy @TijsZonderH ook niet vertrouwen dat hij dit nooit meer doet.
Maar prima, zal het een volgende keer dan wel via een userscript zelf fixen.
Intentionally left blank
Wat voorn gedrocht van een codebase/backlog/werkwijze moet je mee te maken hebben als hier meermaals reageren dat je iets niet op gaat pakken netto minder werk is dan 1 CSS property toe te voegen aan jullie stylesheet?
Houdt vol en sterkte!
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/SKxSxKzlFVlUbx7Pz37GGjoK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xBMuG0IjMEycXwAyytv7WqGZ.png?f=fotoalbum_large)