Visual Studio 2026

Pagina: 1
Acties:

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:43
Artikel: download: Visual Studio 2022 17.14.22
Auteur: @Drobanir

Is er een reden dat Visual Studio niet getracked wordt in de meuktracker? Het lijkt te zijn gestopt bij de laatste Visual Studio 2026, daarna zie ik alleen nog Visual Studio Code.

Ik heb al meerdere nieuwssubmits gedaan.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:57
VS2026 heeft ook behoorlijk wat updates, wellicht zijn het er teveel waardoor het niet interessant is om te melden? Zowel vandaag als eergisteren is er hier een update geinstalleerd. Ik kan me voorstellen dat de updates getrackt worden zodra er een stabieler updateschema is.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:50

MsG

Forumzwerver

Zoals je kunt zien staat er bij elke versie een submitter. Als niemand het submit wordt het vermoedelijk niet gepost. Dus wil je je naam vereeuwigd zien, wellicht kan je het dan submitten :), via: https://tweakers.net/submit/

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:43
MsG schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 23:34:
Zoals je kunt zien staat er bij elke versie een submitter. Als niemand het submit wordt het vermoedelijk niet gepost. Dus wil je je naam vereeuwigd zien, wellicht kan je het dan submitten :), via: https://tweakers.net/submit/
Dat is waarom ik aan het eind van de post heb gezet dat ik al meerdere submits heb gedaan. Ik vroeg me vooral af of ik daarmee door moet gaan of dat ik alleen maar de submit queue aan het vullen ben.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:59

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Dat komt omdat Microsoft het changelog is een andere vorm aanbiedt dan het bij VS 2022 deed, met openklappende elementen die ik met geen mogelijkheid in een artikel kan krijgen. Zonder changelog heb ik niets te melden en dus niets om over te schrijven.

[ Voor 17% gewijzigd door Drobanir op 20-02-2026 09:55 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).