Vraag

• Tivoler
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-02 22:25
Ik ben opzoek naar een betaalbare wildcamera met wifi; dus dan ga je voor de zekerheid even op Temu kijken natuurlijk!

In mijn zoektocht stuit ik op deze camera https://share.temu.com/tYhMhDh7u6B welke er ook in het wit is maar een abonnement (waarschijnlijk in de cloud) nodig te hebben en mensen die ze bestellen zijn echt "outrages" na ontvangst zeg maar.

Zijn deze cameras nog een beetje te flashen ? Het design - en prijs - bevalt me echt super namelijk!

Alle reacties

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Als je goedkope zooi wilt, koop dan goedkope zooi die in ieder geval vanaf begin af aan gewoon werkt. Kijk bijvoorbeeld naar Imou, daar zit alleen de "cloud" functionaliteit achter een paywall.

• Tivoler
XelaRetak schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 20:44:
Als je goedkope zooi wilt, koop dan goedkope zooi die in ieder geval vanaf begin af aan gewoon werkt. Kijk bijvoorbeeld naar Imou, daar zit alleen de "cloud" functionaliteit achter een paywall.
3 maanden werkt vanaf het begin; dat is het probleem dat men ervaart.

Goedkoop hoeft niet slecht te zijn; dat is echt kul vandaag de dag.

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Tivoler schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 20:48:
[...]

3 maanden werkt vanaf het begin; dat is het probleem dat men ervaart.

Goedkoop hoeft niet slecht te zijn; dat is echt kul vandaag de dag.
Dat weet ik, Imou is namelijk ook goedkoop.

Mijn punt was, ipv goedkope "zooi" -> want na 3 maanden onbruikbaar -> te willen flashen, koop je gewoon iets wat direct goed is voor je doel.

• Tivoler
XelaRetak schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 20:50:
[...]

Dat weet ik, Imou is namelijk ook goedkoop.

Mijn punt was, ipv goedkope "zooi" -> want na 3 maanden onbruikbaar -> te willen flashen, koop je gewoon iets wat direct goed is voor je doel.
Ben ik met je eens maar veel van dit soort oplossingen zijn nogal alsof je een mobiele zendmast in je boom hangt...

https://fr.aliexpress.com/item/1005005910499343.html zou een alternatief kunnen zijn...