Toon posts:

EA F1 2001

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net op http://www.gamespot.co.uk/stories/previews/0,2160,2092057-3,00.html een preview staan van EA F1 2001 en ik kan maar 1 ding zeggen: HEBBEN! Ziet er 300% beter uit dan GP3 en de gameplay schijnt ook stukken te zijn verbeterd.

Dit zijn in game screenshots en dus niet gerenderd!
Afbeeldingslocatie: http://images.gamespot.co.uk/images/pc/2001/f12k1/gal_f12k1_6_screen080.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamespot.co.uk/images/pc/2001/f12k1/gal_f12k1_6_screen082.jpg

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

De F1 serie van EA is altijd grafisch beter geweest dan GP3 maar AI is altijd bijzonder beneden pijl geweest. Ik heb geprobeerd 100% races te rijden in F1 2000 maar ik werd altijd hardhandig van de baan geramt bij de start of bij het inhalen werd ik gewoon vanachter 'aangevallen'. Sorry hoor maar dat is geen spelen meer.

Ik hoop dat de AI inderdaad wat beter is in deze versie.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

De AI en de physics schijnen echt enorm verbeterd te zijn, in combinatie met de graphics (die naast mooi ook erg snel zijn) lijkt dit wel eens een echte klapper te worden. Hopelijk wordt het wat GP3 in mijn ogen echt had moeten zijn. Waarschijnlijk zullen ze bij GP4 niet meer dezelfde fouten maken en kijk ik ook daar echt naar uit.

Eindelijk hoop ik eens een fatsoenlijke opvolger voor GPL te krijgen met moderne auto's. Het wachten is natuurlijk eigenlijk op een CART sim van Papy, maar dat zal nog wel even duren. En niet te vergeten WSC, dat wordt ook eindelijk waar de die-hard sim fans op zitten te wachten.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

ziet er veel belovend uit, ben erg benieuwd naar eindresultaat

Verwijderd

Topicstarter
Release date, iemand?

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Op donderdag 20 september 2001 15:53 schreef Delirium het volgende:
Release date, iemand?
Op gonegold is dat 09/27/01 maar hier zou ik niet op rekenen sinds hij nog niet officiel Gold is, wel kan hij dus elk moment verwacht worden...

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dit spel volg ik dus al een tijdje...
hoop dat het ook het wachten waard wordt.

Graphics zien er iig supertjes uit, nu hopen dat de gameplay en AI ook prima is.

GP3 heb ik zelf nooit wat gevonden, vind F1RC beter.

Verwijderd

F1 2000 was meer een botsauto/crash sim dan een echte F1 sim. Maar de graphics waren echt goed. Ik hoop dat ze met F1 2001 de AI sterk hebben verbeterd. Niet dat ze je uit de bocht duwen ofzo. En wat vaker mechanical problems of iets dergelijks dat je de moter opblaast. Dat zie ik te weinig. Als je een race van 30% rijdt komen bijna alle wagens over de finish (behalve dan in Many Cours waar ze allen crashen in de laatste bocht)

• ko9
  • Laatst online: 20:08

ko9

Zal in dit spel wel safety-car enzo zitten?

Welke opties enzo zullen hierin meer zitten dan in GP3? (behalve de graphix dan)????

Verwijderd

Is dit 3 keer beter dan GP3? Dan wil ik niet weten hoe GP3 eruit ziet. Ik vond EA F1 2000 al een verschrikking voor mijn ogen, en dit ziet er niet veel beter uit... Ik denk dat ik GT3 gewend ben. *D

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wel cool is dat je met de Arrows 3-zitter kan rijden :P

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
De PS2 versie is in iedergeval al klaar en ligt op 5 oktober in europa en usa in de winkel. De pc versie zal toch wel ook in die buurt uitkomen.

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 10-09 10:59
Op donderdag 20 september 2001 19:03 schreef Thetallguy het volgende:
Wel cool is dat je met de Arrows 3-zitter kan rijden :P
3 zitter???? Bedoel je niet de 2-zitter?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
De carmodels in F1 2000 kunnen niet tippen aan die van GP3 en ik zat bij Gamequest een filmpje van dit spel en het ziet er verschrikkelijk arcade achtig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Op donderdag 20 september 2001 19:34 schreef Frank128 het volgende:
De carmodels in F1 2000 kunnen niet tippen aan die van GP3 en ik zat bij Gamequest een filmpje van dit spel en het ziet er verschrikkelijk arcade achtig uit
HUH van welke planet kom jij? :)

F1 2000 heeft voor elke auto een zeer mooi nagemaakt model, kijk je naar GP3 heeft deze het zelfde bagger model voor elk team.

GP3 is alleen zo bekend omdat het toevallig van mr. Grammond vandaan komt, F1 2000 is EA's eerste F1 game en vond hem beter dan GP3. Denk dat 2001 helemaal kont schopt.
Op donderdag 20 september 2001 19:29 schreef ChefChocolateball het volgende:

[..]

3 zitter???? Bedoel je niet de 2-zitter?
Nee 3 zitter. Is laatst nog op Zandvoort geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat Gamequest filmpje ook gezien: het zag er inderdaad erg lelijk uit: heel arcade. Ik kon me haast niet voorstellen dat het echt beelden van F1 2001 waren! Volgens mij was het een ruwe beta versie: kale graphics, en de auto die zweefden echt boven de track: totaal geen schaduw en zo.

Persoonlijk ben ik erg gewend aan de GP3 graphics: ze hebben wel iets natuurlijks, vind ik. F1RC vind ik ERRUG gladjes en cartoonish, véél te netjes. De vorige EA f1 sim vond ik ronduit lelijk: veel te donker en vreemde cockpitviewhoogte: ik voelde me echt opgesloten in een computertje. Gp3 is nog steeds de beste. Volgens mij dan, natuurlijk... Als je even gewend bent aan het pixelachtige, heeft het nog steeds de mooiste sfeervolle realistische graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het car model van GP3 is juist een van de zwakste punten, het is niet alleen hetzelfde voor alle auto's. Hij lijkt daarnaast op niet een van de auto's uit het '98 seizoen.

Wellicht was het de PS2 versie die jullie op Gamequest hebben gezien.

Overigens vond ik F12000 ook weinig soeps, maar we weten van EA dat ze net als MS een aantal versies nodig hebben voordat ze het in orde krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Veel mensen vinden f1-2000 mooier dan GP3 maar ik absoluut niet.. ik gebruik in GP3 heel vaak de drive-by cam (dat je de auto zoals op tv voorbij ziet rijden) en dan ziet het er ook echt zoals op tv uit, bij F1-2000 en F1RC gewoon totaal niet, de auto's lijken niet .. maar das mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Met jouw configuratie kún je F1 2001 niet eens draaien. Graphics zijn overigens overweldigend...

Eat you're heart out...GP3 funnies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 03-10 15:17
Op vrijdag 21 september 2001 09:22 schreef hellogoodbye het volgende:
Ik heb dat Gamequest filmpje ook gezien: het zag er inderdaad erg lelijk uit: heel arcade. Ik kon me haast niet voorstellen dat het echt beelden van F1 2001 waren! Volgens mij was het een ruwe beta versie: kale graphics, en de auto die zweefden echt boven de track: totaal geen schaduw en zo.
Dat was inderdaad een zeer ruwe beta-versie. Kijk eens op http://www.simracingnews.com en dan in het screenshot forum. Daar staan verschillende screenshots in en die schoppen zwaar kont :9
[img][url="http://members.home.nl/m.klimstra/F1-2001/malaysia1.jpg"]http://members.home.nl/m.klimstra/F1-2001/malaysia1.jpg[/url][/img] :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em net...en hij geeft mooie zwartwit graphics in monaco...
weet niet wat er aan de hand is maar er gaat iets goed fout hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
F1 2000, GP3 en nu ook weer F1 2001 zuigen allemaal even hard.

De EA spellen zijn ronduit arcade, zijn misschien mooier dan GP3 maar daar houdt het mee op. En dat de physics van GP3 beter zijn mag dan waar zijn, maar in het land der blinden...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 08:35 schreef Mottebelke het volgende:

[..]

http://members.home.nl/m.klimstra/F1-2001/malaysia1.jpg
][afbeelding][/url] :9~
Wordt ik heel eventjes stil van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Ik heb vandaag F1 2001 gespeeld, maar Monaco lijkt echt van geen kanten. Het circuit heeft de breedte van een fietspad, je kan NIET vol gas door de tunnel heen scheuren. Ik ga nog maar eens even de andere circuits proberen, maar Monaco is wederom een mislukking. (was in F1-2000 ook al zo)

Het ziet er mooi uit, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik ga weer GP3'en. EA Sports kan het beter bij voetbal spellen houden. En ik hoop dat GP4 ongeveer deze graphics krijgt, maar met de gameplay van GP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 03-10 11:39
jammer van die EA bomen. t lijken altijd 2 inelkaar gestoken kartonnetjes. heel gaar :r
bij de nfs serie n zo zag je dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Ik ben net op andere circuits gaan racen, zoals Indianapolis, maar ik vind dit spel dus ECHT een tegenvaller, GP3 is echt zo veel beter. Grafisch is GP3 misschien de mindere, maar het speelt 10 keer zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-09 14:27
physics zijn beter dan gp3, maar de tracks zouden ze uit f1rc moeten rippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43

MartNL

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:04 schreef Toewan het volgende:
Ik ben net op andere circuits gaan racen, zoals Indianapolis, maar ik vind dit spel dus ECHT een tegenvaller, GP3 is echt zo veel beter. Grafisch is GP3 misschien de mindere, maar het speelt 10 keer zo fijn.
Ik geloof dat jij niet helemaal fris in je hoofd bent.
Dit spel is veel leuker en rijdt ook echt goed.
Eerst effe oefenen henkie. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dus hij draait bij jullie wel goed?
geen tering lage framerates of zwart wit monaco?

kom op zeg, 800 mhz, geforce 2 en 1 auto op de baan, draait dat nou echt zo klote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:46 schreef Samor het volgende:

kom op zeg, 800 mhz, geforce 2 en 1 auto op de baan, draait dat nou echt zo klote?
Je moet f1 gewoon je systeem laten testen op de gewenste resolutie.. En dan lekker spelen.

p.s al moet ik zeggen je systeem is wel behoorlijk oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:46 schreef Samor het volgende:

Ik weet precies wat je bedoelt.
ik had er ook last van.
Ik heb toen de nieuste detenator gedownload.
En de game op 1024x768-16bit gezet.
En niet alles op full maar 1 stapje terug.
Dan draait die wel goed en ziet er nog goed uit.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er eigenlijk wel force feedback in dit spel want ik merk er althans niks van.:( Ik zie ook geen opties in het menu daarover.

Ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets gevonden : staat op de site van ea

"Some customers have reported steering wheels not working correctly.Firstly, please note that F1 2001 does not support force feedback. Force feedback wheels will work, but you will not experience any feedback through the wheel."
:(

Dit ook nog

My wing mirrors are blacked out, or the game is crashing when loading the race itself. This has been found to occur with nVidia GeForce3 based graphics cards, but may also occur on other GeForce based cards. The following process will also help if you have the latest drivers installed and the game is crashing back to the desktop when going from the main menu of the game to a race. This assumes you have an nVidia graphics card and the 2181's drivers

Erg jammer allemaal want het is wel een mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op zaterdag 13 oktober 2001 22:24 schreef Roog het volgende:
Ik heb iets gevonden : staat op de site van ea

"Some customers have reported steering wheels not working correctly.Firstly, please note that F1 2001 does not support force feedback. Force feedback wheels will work, but you will not experience any feedback through the wheel."
:(

Dit ook nog

My wing mirrors are blacked out, or the game is crashing when loading the race itself. This has been found to occur with nVidia GeForce3 based graphics cards, but may also occur on other GeForce based cards. The following process will also help if you have the latest drivers installed and the game is crashing back to the desktop when going from the main menu of the game to a race. This assumes you have an nVidia graphics card and the 2181's drivers

Erg jammer allemaal want het is wel een mooi spel.
Dat komt echt wel goed hoor het blijf het beste race spel ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Op zondag 14 oktober 2001 00:01 schreef MartNL het volgende:

[..]

Dat komt echt wel goed hoor het blijf het beste race spel ooit!
Ehh Sorry. Beste sims ooit gemaakt blijven toch Grand Prix Legends en Nascar 4. Al is dit een aardige vooruitgang en zijn de physics zeker geloofwaardiger als bij GP3.

De banen zijn ronduit zwak nagemaakt, en ook het gevoel van 'being there' is helaas niet echt aanwezig. Verder is dit zeker voor EA-standaard een redelijke poging.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Geef mij maar F1 Racing Championship van ubi soft, vinnik de beste f1 simulatie. Lekkere physics, mega goede engine, zeer realistisch (daardoor wel moeilijk)

Afbeeldingslocatie: http://www.ubisoft.de/bv/mv/image/ubisoft_de/games/1102/pc/screenshot/f1rc_sshot4_pc_400x300.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/reviews/F1RC/images/pic_2.jpg
check het profiel op de banden.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm..mijn systeem is al weer oud?..ja, zal best, maar ik blijf niet aan et upgraden :)

in ieder geval, op 640x480 laagste settings draait ie met 1 auto op de baan nog voor geen meter en alle andere spellen doen et gewoon prima dus deze gaat terug naar de winkel, ik heb er al genoeg tijd aan besteed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op zondag 14 oktober 2001 23:37 schreef Samor het volgende:
hmm..mijn systeem is al weer oud?..ja, zal best, maar ik blijf niet aan et upgraden :)

in ieder geval, op 640x480 laagste settings draait ie met 1 auto op de baan nog voor geen meter en alle andere spellen doen et gewoon prima dus deze gaat terug naar de winkel, ik heb er al genoeg tijd aan besteed :(
En als je hem nou gewoon zelf de instellingen laat bepalen.
Dan komt het ook niet goed? Als het goed is geeft hij zelf aan als de instellingen te hoog zijn. Bij de optie's voor het beeldscherm kun je zien als ze goed staan. (worden rood nl als je ze te hoog zet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Laatst online: 20:36

BeaM-R

Powerrrrr

Als ik het goed begrijp wordt F1 2001 een samenstelling van de (nog betere) graphics van F1 2000 en de physics van GP3. Laat ik dat spel nou al een aantal maanden hebben: F1RC >:)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 23:50 schreef MartNL het volgende:

[..]

En als je hem nou gewoon zelf de instellingen laat bepalen.
Dan komt het ook niet goed? Als het goed is geeft hij zelf aan als de instellingen te hoog zijn. Bij de optie's voor het beeldscherm kun je zien als ze goed staan. (worden rood nl als je ze te hoog zet)
nee, als ik et em zelf laat doen krijg ik monaco dat na een paar seconden in glorieus zwartwit verandert.
...je zou denken dat ik ook gigantische problemen bij andere spellen zou moeten hebben, maar da's nou zo raar: die doen het prima.
gp3 en f1rc doen het hier bijvoorbeeld wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 16:19 schreef ChefChocolateball het volgende:

[..]

Op gonegold is dat 09/27/01 maar hier zou ik niet op rekenen sinds hij nog niet officiel Gold is, wel kan hij dus elk moment verwacht worden...
hij is op diverse sites al te vinden :9~

ftp sites dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-09 14:27
F1 rc is vooral eye candy, physics zijn echt bagger, download mijn demootje maar eens en bekijk die maar eens, op Spa, auto breek uit, als ie bijna dwars staat vol in de ho ijzers en weer gewoon die bak rechtuit trekken |:(

http://www.flakkee.net/~versaeve/f1rc/slechte_phys.REP

Dan hebben we het nog niet over de AI die je van de baan afrijdt...

moet je maar eens van achter vandaan starten, veel geluk als je de eerste bocht (heel) doorkomt...

Afbeeldingslocatie: http://www.flakkee.net/~versaeve/f1rc/brandje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
F1RC is een erg goede racer imo, alleen de AI is echt bagger zoals Erikje al aangaf, de physics zijn best goed alleen af en toe breekt die auto uit en god zal weten waarom.

F1 2001 rijdt wat "realistischer" als je auto uitbreekt weer je ook dat je een foutje hebt gemaakt, verder zijn de banen idd minder als bij F1RC, de textures (bv. gras) zien er wat saai uit. FF zou met een patch worden gefixed.

Wat ik raar blijf vinden is als je 10 F1 games neemt en men neme bv. Suzuka dan is deze 10x net iets anders... maarja.

Verder draait F1 2001 op een AMD 1Ghz en een oude TNT2 (bijna) perfect op 1024x768x16 en alles op max :)
Zeker een test day is geen probleem, bij races wil hij wat stotteren, maar wat wil je met een TNT2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 11:31 schreef Redje het volgende:
F1RC is een erg goede racer imo, alleen de AI is echt bagger zoals Erikje al aangaf, de physics zijn best goed alleen af en toe breekt die auto uit en god zal weten waarom.

F1 2001 rijdt wat "realistischer" als je auto uitbreekt weer je ook dat je een foutje hebt gemaakt, verder zijn de banen idd minder als bij F1RC, de textures (bv. gras) zien er wat saai uit. FF zou met een patch worden gefixed.

Wat ik raar blijf vinden is als je 10 F1 games neemt en men neme bv. Suzuka dan is deze 10x net iets anders... maarja.

Verder draait F1 2001 op een AMD 1Ghz en een oude TNT2 (bijna) perfect op 1024x768x16 en alles op max :)
Zeker een test day is geen probleem, bij races wil hij wat stotteren, maar wat wil je met een TNT2 :)
dan is er toch echt wat mis bij mij...stottert op test day, p3 800 en geforce 2mx (en op de default settings ja)..maar ook alleen maar bij dit spel.

f1rc is inderdaad heel mooi maar die ai :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

2keerreplygedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Ik hoorde dat er ook een online competitie komt?
Dat lijkt me nl wel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw dat ziet er gelikt uit. Kan iemand mij de systeem eisen vertellen en is een Voodoo 3 2000 AGP voldoende voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op donderdag 20 september 2001 17:03 schreef Hitpoint het volgende:
F1 2000 was meer een botsauto/crash sim dan een echte F1 sim. Maar de graphics waren echt goed. Ik hoop dat ze met F1 2001 de AI sterk hebben verbeterd. Niet dat ze je uit de bocht duwen ofzo. En wat vaker mechanical problems of iets dergelijks dat je de moter opblaast. Dat zie ik te weinig. Als je een race van 30% rijdt komen bijna alle wagens over de finish (behalve dan in Many Cours waar ze allen crashen in de laatste bocht)
ik vond het echt niet uitzien F12000, alleen die cockpit al moet je eens vergelijken met die van GP3, ziet er niet uit en het geluid is supertriest

al die spellen kunnen in de verste verte niet tippen aan GP3 IMHO

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GP 3 is misschien op sommige dingen mooier (tv stand).
Maar de crashes bij gp 3 is niet relistisch want als ik met 200 tegen een bandenstapel aan reed dan zat de voorvleugel er nog steeds aan . doet dat maar eens in het echt.
En dat is bij f1 2000 welk echt je raakt een achter wiel en je voorwiel zit los maar ik misste toch het echte geluid, en de lekke banden en de failures. En dat die eene zegt dat het een bots sim was is lulkoek want dan kun je echt niet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem met die kleuren heb ik bij black en white.
Bij f1 2000 mooie kleuren en bij GP 3 en bij alle andere spellen maar bij black en white helemaal niet.

VB: de poppetjes zijn helmaal zwart en de bomen net als een regen boog het enige mooie was als je een filmpje kreeg te Zien. En de zee die was wel van originele kleur. heel raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Op gp3.gamers.nl is ook een heftige discussie aan de gang of F1 2001 nou wel of niet beter is dan GP3. Lijkt mij een beetje appels met peren vergelijken.. wat mij in F1 2001 aantrekt is dat je nu dus wel echte zwarte vlaggen en stop & go penalties kan krijgen.. en de AI lijkt wel beter dan in de vorige versies. Ik ga um toch es proberen.

Ik hoop alleen dat er ooit es een moderne F1 game komt met de N4/GPL engine! Of zelfs met een nieuwe CART sim op die engine zou ik genoegen nemen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1