zfxwm5z1 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 17:01:
[...]
Ja maar 25€ is nogsteeds laag zeker omdat we in RAM crisis zitten. Heb zelf al veel spul tweedehands gekocht en dan mensen tegengekomen die niet willen bougeren. Ik neem nu al het risico en zit lager dan ik wou. Als het nu 27,5€ zou zijn en ik zelf verzendmethode mocht kiezen zou ik het niet zo erg vinden maar nu?
Tja.
Je geheugenmodule is 10 jaar oud. En tweedehands. En voor laptops, waar over het algemeen minder vaak upgrades mee plaatsvinden dan in desktops.
De crisis is relevant voor huidige nieuwe geheugentypes. Niet voor technologie van 10 jaar oud.
Niemand gaat jouw geheugenmodule kunnen gebruiken als alternatief voor de huidige dure DDR5 prijzen.
Je module was 10 jaar geleden, nieuw, ook nog eens verkrijgbaar voor circa 35 euro.
Wat wil je dan nu? Wil je nu 10 jaar later voor een tweedehands module even veel krijgen als wat ie 10 jaar geleden gekost heeft?
Wel vreemd dat 2,50 verschil voor je blijkbaar het breekpunt is.
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!