Toon posts:

Cube Time

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er al een import cube; en wat vind je ervan.
voor wie geen cube heeft; ga je er een kopen ?

ik ga wel een cube kopen; maar dan wel de U.S. versie;
de EU versie laat veel te lang op zich wachten...

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ga er zeker een aanschaffen, maar ik wacht wel op de Europese versie. Anders blijf je aan het importeren... Dat is lekker duur. (Chip modden lijkt me niks.)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
da's opzich wel waar; maar zo'n mod is niet al te moeilijk verwacht ik op de cube...

Verwijderd

Ik ga ook zeker een GameCube kopen, maar ik wacht ook op de Europesche versie!

heb ik iets om m'n GBA op aan te sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
alle GBA's over de hele wereld zijn hetzelfde; dus kun je je GBA op elke Gamecube aansluiten; of het nou jap, us of eu versies zijn !

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hopelijk is er een zilveren versie bij de EU launch dan koop ik die, met gouden controller :9~

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik denk er ook over na om een US GC te halen. Ik heb ergens eens gelezen dat je daarop ook PAL games zou kunnen spelen. Als dit waar is koop ik zeker een US GC.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 10:48
Ik wacht gewoon op de Europese versie. En Amerikaanse Cubes kunnen alleen NSTC en geen PAL.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

Ik wacht ook op de Europese versie. De gamecube is in Europa alleen verkrijgbaar in indigo (paars) , jet black (zwart) en spice orange (oranje).. Geen gold/silver of andere kleuren.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op vrijdag 21 september 2001 17:55 schreef ds het volgende:
Ik wacht ook op de Europese versie. De gamecube is in Europa alleen verkrijgbaar in indigo (paars) , jet black (zwart) en spice orange (oranje).. Geen gold/silver of andere kleuren.
Hoe weet je dat zo zeker? De launch date is nog geeneens bekend laat staan de kleuren, zou wel minder zijn :( kwil een zilveren! :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Borg cube? Is hij al uit dan ;) .

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 18:29 schreef D³ het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? De launch date is nog geeneens bekend laat staan de kleuren, zou wel minder zijn :( kwil een zilveren! :)
Is bekend gemaakt tijdens spaceworld.

Indigo voor Japan
Jet black en Indigo voor US
Spice Orange, Jet black en Indigo voor Europa.

Afbeeldingslocatie: http://www.dojomedia1.com/media/spaceworld2k1/up200108231418.jpg

edit: Nog een plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/hardware/gcncolorsmid.jpg

Verwijderd

Jammer Žk wou een goude past mooi bij mŽn b-ball schoenen :)
Pagina: 1