Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga gamen, ik ben voornamelijk een oldschool runescape speler ( ik run soms tot 6-8 clients tegelijkertijd ) maar speel ook vaak nieuwe AAA games. In de toekomst ben ik van plan veel GTA6 te spelen.
Ik heb een 2K scherm 240Hz. Ik wil de AAA games graag op ultra settings spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget gaat tot 3000-3500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een SSD kaart Samsung 980PRO with heatsink 2TB die ik nog semi recent heb aangekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek een toekomstbestendig systeem dat meerdere Oldschool RuneScape clients soepel draait en AAA-games zonder bottlenecks aankan. Ik wil geen componenten die elkaar beperken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen sterke merkvoorkeur, maar sta open voor betere prijs/prestatie suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een relatief stille pc.
RGB is prima, maar geen must.
Zwart met RGB (niet wit of crazy kleurenthema).
Grootte: voorkeur voor een behuizing met goede airflow en makkelijk te bouwen (mid-tower of groter).
Energieverbruik is niet kritisch voor mij.
Koeling: open voor zowel luchtkoeling als waterkoeling, zolang het effectief en stil is.
Ga je overklokken?
Ik ben ook blij met de standaardinstellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er bottlenecks in deze samenstelling?
Zijn er betere prijs/prestatie keuzes?
Is dit toekomstbestendig voor de komende 4-5 jaar?
Ik ga gamen, ik ben voornamelijk een oldschool runescape speler ( ik run soms tot 6-8 clients tegelijkertijd ) maar speel ook vaak nieuwe AAA games. In de toekomst ben ik van plan veel GTA6 te spelen.
Ik heb een 2K scherm 240Hz. Ik wil de AAA games graag op ultra settings spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget gaat tot 3000-3500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een SSD kaart Samsung 980PRO with heatsink 2TB die ik nog semi recent heb aangekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek een toekomstbestendig systeem dat meerdere Oldschool RuneScape clients soepel draait en AAA-games zonder bottlenecks aankan. Ik wil geen componenten die elkaar beperken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen sterke merkvoorkeur, maar sta open voor betere prijs/prestatie suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een relatief stille pc.
RGB is prima, maar geen must.
Zwart met RGB (niet wit of crazy kleurenthema).
Grootte: voorkeur voor een behuizing met goede airflow en makkelijk te bouwen (mid-tower of groter).
Energieverbruik is niet kritisch voor mij.
Koeling: open voor zowel luchtkoeling als waterkoeling, zolang het effectief en stil is.
Ga je overklokken?
Ik ben ook blij met de standaardinstellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er bottlenecks in deze samenstelling?
Zijn er betere prijs/prestatie keuzes?
Is dit toekomstbestendig voor de komende 4-5 jaar?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 302,46 | € 302,46 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X870E Tomahawk WiFi | € 304,99 | € 304,99 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5080 GAMING OC 16G | € 1.399,- | € 1.399,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Gray TG Light Tint | € 138,84 | € 138,84 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE LINK TITAN 360 RX RGB Wit | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 134,90 | € 134,90 |
| Totaal | € 2.849,09 | |||