Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit maakt ze langzamer, maar ze kunnen actief zijn terwijl het volledige performancecluster met daarin de acht andere cores zijn uitgeschakeld. Daardoor zijn ze zeker in laptops van belang.
Ik heb de typefout in 358H verbeterd, dank je!
@Tazzios Die oorspronkelijke zin is correct. Vier van de zestien cores zijn uitgeschakeld. Het cluster met de overige twaalf is dus ingeschakeld.
@Tazzios Die oorspronkelijke zin is correct. Vier van de zestien cores zijn uitgeschakeld. Het cluster met de overige twaalf is dus ingeschakeld.
@Marger sorry had niet goed gelezen. Ik kwam tot 12 cores totaal ipv 16 vandaar mijn foute suggestie.
@MargerWat is de reden om geen Ryzen AI MAX chips mee te nemen? Jullie hebben er zelfs eentje getest dus die data opnemen lijkt me wel handig. Zeker bij de iGPU benchmarks maar ook bij de CPU power. Nu lijkt het alsof AMD niets snellers heeft in laptops dan de enkele modellen in de grafieken (die mss ook niet volluit konden draaien)
review: ASUS ROG Flow Z13 - Een 'Surface Pro' waar je op kunt gamen
review: ASUS ROG Flow Z13 - Een 'Surface Pro' waar je op kunt gamen
@Lambo LP670 SV Goed punt, ik heb 'm erbij gezet. Helaas geen benchmarks van F1 24, blijkbaar draaide we die game nog niet ten tijde van de review van de Z13.
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Pagina: 1