Murena brengt midrange Volla-tablet van 696 euro uit met…

Pagina: 1
Acties:

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-03 20:23
Artikel: nieuws: Murena brengt midrange Volla-tablet van 696 euro uit met Android 14-a...
Auteur: @YannickSpinner

Ik vind het wat vreemd dat hier verwezen wordt naar de Fairphone 5 met e/OS als de Fairphone Gen 6 ook met e/OS leverbaar is. Waarom niet verwijzen naar de meest recente versie? Nu lijkt het alsof dat wel met 5 gedaan werd en niet met 6 (als je al weet dat er een 6 is). En als je niets van de 6 afweet, zou je kunnen denken dat de 5 de laatste versie is.

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14:50

YannickSpinner

Redacteur
Nou ik wist inderdaad niet dat er een 6 was ;) Ik heb de 5 gepakt omdat we daar een artikel over hadden en niet verder nagedacht. Ik maak er 6 van!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-03 20:23
Hier wordt wel melding gemaakt dat hij ook met e/OS geleverd wordt:
nieuws: Fairphone Gen 6 krijgt fysieke knop voor minder meldingen en kost 599...

• YannickSpinner

YannickSpinner

Redacteur
Pwahh das helemaal mooi, een alternatief linkje. Thanks voor het meedenken, waardeer ik!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In de titel mag overigens wel weg dat /e/OS een Android "achtig" systeem is, aangezien /e/OS een fork is van AOSP.

Zie ook de homepage van /e/OS:
A "deGoogled" OS

/e/OS is a “deGoogled” version of Android OS. It has an open-source Android OS core, with no Google apps or Google services accessing your personal data.
EDIT: @YannickSpinner leek me handig je ook even te taggen, dus bij deze! :$

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2026 13:50 ]

• YannickSpinner

YannickSpinner

Redacteur
Dank voor de suggestie. Taggen is altijd handig :D

In het artikel staat duidelijker wat /e/OS precies is. In de titel heb ik daar helaas geen ruimte voor. Voor de gemiddelde lezer is dit denk ik de duidelijkste manier om de relatie met Android kort te beschrijven
Pagina: 1