Artikel: nieuws: Tweaker ontdekt e-mailadres in 2d-barcode pakketjes, PostNL start ond...
Auteur: @YannickSpinner
@YannickSpinner de data is eerst met zlib (zip) gecomprimeerd en die binaire output is met base64 gedecodeerd. Om het te decomprimeren heb je dus de omgekeerde volgorde nodig.
NOFI: Hoe je het nu beschreven hebt is technisch niet correct en straalt ondeskundigheid uit. Ik kan me voorstellen dat je het versimpelt wilt beschrijven, daarom zou je de zin:
Auteur: @YannickSpinner
@YannickSpinner de data is eerst met zlib (zip) gecomprimeerd en die binaire output is met base64 gedecodeerd. Om het te decomprimeren heb je dus de omgekeerde volgorde nodig.
NOFI: Hoe je het nu beschreven hebt is technisch niet correct en straalt ondeskundigheid uit. Ik kan me voorstellen dat je het versimpelt wilt beschrijven, daarom zou je de zin:
kunnen vervangen door:De informatie blijkt met het base64-codeerformaat gecodeerd, maar niet versleuteld.
De informatie blijkt met zip en het base64-codeerformaat gecomprimeerd en gecodeerd te zijn, maar niet versleuteld.
Koop al mijn ads!