Vraag

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:19
Mijn vraag
Ik wil graag op mn tablet de navigatiebalk bovenaan.
Als je de tablet op je buik hebt rusten is het steeds optillen om terugknop te drukken.
||| □ <
Dat wil ik dus boven.
Ps mods bij ’’softe goederen’’ staat geen android , misschien die er ook bij zetten?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...android ....

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Instellingen navigatiebalk , al van alles geprobeerd daar , en google is ook niets te vinden.

Beste antwoord (via sfx32 op 16-02-2026 14:38)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:49
Gezien de volgorde van de knoppen in je beschrijving denk ik dat je een Samsung hebt. Je kunt de navigatiebalk niet verplaatsen, maar je kunt wel een knop toevoegen om hem te verbergen via NavStar. Als hij verborgen is moet je swipen van onderen om hen tijdelijk weer zichtbaar te maken.

Of anders helemaal overstappen op gestures.

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je niet swipen om een pagina terug te gaan? Dan hoef je die knoppen helemaal niet te gebruiken.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je topicstart is wel erg summier... Welke tablet, welke Androidversie, welke schil draait erop?
Wat heb je precies 'geprobeerd'. Naar mijn weten kan dat ook nagenoeg nooit bij standaard-software.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • Beste antwoord

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:49
Gezien de volgorde van de knoppen in je beschrijving denk ik dat je een Samsung hebt. Je kunt de navigatiebalk niet verplaatsen, maar je kunt wel een knop toevoegen om hem te verbergen via NavStar. Als hij verborgen is moet je swipen van onderen om hen tijdelijk weer zichtbaar te maken.

Of anders helemaal overstappen op gestures.

• sfx32
Galaxy tab s9 ultra
Android 16.
Sorry dacht gewoon android voldoende was.
Ik ga die gestures eens proberen , is iets waar ik niet aan dacht , ik dacht aan balk naar boven zwieren en klaar.
Dank je sypie en hcQd voor het aanbieden van een oplossing waar ik niet aan heb gedacht.
Ok kreeg het werkend , vegend van links of rechts tot het midden en niet verder, pagina verder of terug dus.
Dank jullie beide voor de tips

[ Voor 113% gewijzigd door sfx32 op 16-02-2026 15:12 ]

• sfx32
Op een grote tablet is dat dus niet handig , thanks anyway.
Pagina: 1