Ik heb een aantal jaren geleden 2 ip exact gelijke camera’s gekocht van een onbekend eigen merk (qfind) en een simpele standaard nvr (merkloos) Ik had tot nu toe 1 camera geïnstalleerd. Deze camera kon ik ook via de webinterface benaderen middels inlog ‘admin’ en een wachtwoord. En via CMS. De camera begon wat kuren te vertonen met het registreren van de bewegingen. Dus wat doe ik dan…die andere camera gepakt. Ingericht en aangemeld bij de nvr. Ip adres ed…en een wachtwoord gebruikt om hem aangemeld te krijgen. Ook heb ik deze camera aan een nvr van Dahua gekoppeld, zodat ik hem via ddms kan zien. Hier ook weer het gekozen wachtwoord voor nodig.
Nu wil ik deze camera , net als de eerste, via de webinterface benaderen. Met het wachtwoord wat voor de aanmeldingen aan de nvr nodig is. En nog andere , zoals ‘null’ ,admin, 123456 etc etc. Echter geeft ie nu steeds de melding ‘onjuist wachtwoord’. De camera al eens een nieuw ip adres gegeven. Via cms de camera al eens naar default gezet. Maar niks.Pak ik de andere camera, die gelijk is ingericht, kom ik direct op de webinterface
Mijn vermoeden is dat er iets in de camera zelf niet goed zit waardoor de webinterface niet goed werkt. (Ali kwaliteit) Iets anders kan ik niet bedenken. Of is er nog iets te proberen?
.
Nu wil ik deze camera , net als de eerste, via de webinterface benaderen. Met het wachtwoord wat voor de aanmeldingen aan de nvr nodig is. En nog andere , zoals ‘null’ ,admin, 123456 etc etc. Echter geeft ie nu steeds de melding ‘onjuist wachtwoord’. De camera al eens een nieuw ip adres gegeven. Via cms de camera al eens naar default gezet. Maar niks.Pak ik de andere camera, die gelijk is ingericht, kom ik direct op de webinterface
Mijn vermoeden is dat er iets in de camera zelf niet goed zit waardoor de webinterface niet goed werkt. (Ali kwaliteit) Iets anders kan ik niet bedenken. Of is er nog iets te proberen?
.