Vraag

• Ruikersnaam
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-02 13:16
Mijn vraag
hoe kan ik hier nog sim-only abonnementen vergelijken?
Ik kan de filters niet meer vinden voor sim-only en ook niet die voor maandelijks opzegbaar.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik gebruikte deze pricewatch, maar blijkbaar is deze veranderd.

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Net zoals de glasvezelvergelijker die je kleine 3 jaar geleden hier zocht, is ook de sim-only vergelijker er niet meer. Zie WouterdR in "Sim Only abonnementen vergelijken niet meer mogeljk?"
WouterdR schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:09:
De oude vergelijker voldeed niet meer aan onze eisen; hij bevatte veel fouten en was verre van compleet. Gezien beperkte product en development capaciteit hebben we ervoor gekozen om eerst te focussen op een abonnementen vergelijker met toestel, omdat we een product (smartphones) willen koppelen aan een dienst (abonnement).

We weten dat er ook veel vraag is naar Sim Only, onder andere omdat een veel mensen langer met hun toestel doen dan de looptijd van een abonnement. Wanneer we zien dat deze vergelijker (toestel + abonnement) goed gebruikt wordt dan is het zeker onze wens om uit te breiden met een Sim Only vergelijker. Mijn verwachting is dat hier nog wel veel tijd overheen zal gaan, in elk geval >6 maanden.

The devil is in the details.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Voor sim-only abo's zal je een andere prijsvergelijker moeten gaan zoeken, want dat doet tweakers inderdaad niet meer ;)

Independer.nl, Mobiel.nl en Pricewise.nl doen het nog wel (om de 3 bovenste zoekresultaten van Google te vermelden, want ik heb nergens aandelen, dus kies maar)

Ey!! Macarena \o/