Het kan altijd mooier en beter...
Verwijderd
Misschien moet je bij de tweede query de sting tussen " " zetten inplaats van ' '.
In de eerste query gebruik je een integer en in de tweede een string.
In de eerste query gebruik je een integer en in de tweede een string.
Van die "ldate" heb ik ook een string gemaakt toen hem naar access overgebracht heb. ODBC accepteert geen quotes om integers. En dubbele quotes (") heb ik ook al geprobeerd, maar dan krijg ik een SQL error.
Het kan altijd mooier en beter...
Volgens de SQL standaard dienen double quotes alleen om aan te geven of een veld/kolom naam wel of niet case-sensitive is. Volgens de standaard is die niet case-sensitive, tenzij tussen double quotes. Lijkt me dus niet dat het probleem daar in zit (hoewel MS natuurlijk niet echt een goede reputatie heeft op het gebied van standaard compliance
)
Kan je de foutmeldingen die je terug krijgt hier posten? Kan je wel andere dingen in de desbetreffende table doen (toevoegen/deleten bijvoorbeeld)? Kan je je provider om een trace van de queries vragen zodat je kan zien wat er precies naar de database gestuurd wordt?
Kan je de foutmeldingen die je terug krijgt hier posten? Kan je wel andere dingen in de desbetreffende table doen (toevoegen/deleten bijvoorbeeld)? Kan je je provider om een trace van de queries vragen zodat je kan zien wat er precies naar de database gestuurd wordt?