Ik zoek een?
Wireless Hdmi Transmitter And Receiver.
Wat is je budget?
Maximaal 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn PC op 75 inch TV gebruiken voor internetten en Youtuben (4k).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had er eentje via ALiExpress gekocht voor nog geen 30,-. Helaas was deze niet 4k, viel soms weg en was er vertraging tijdens gebruik computermuis. Ook de resolutie/beeldschaal op Win11 klopten niet. Nu werkt die helemaal niet meer op mijn nieuwe TV. Op internet gezocht naar alternatieven (amazon.nl/bol.com), maar reviews waren niet al te best en sommige waren gewoon terug te leiden naar Aliexpress.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaring met een betrouwbaar merk die dus geen vertraging geeft in het geluid en muis gebruik voor een redelijke prijs.
Wireless Hdmi Transmitter And Receiver.
Wat is je budget?
Maximaal 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn PC op 75 inch TV gebruiken voor internetten en Youtuben (4k).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had er eentje via ALiExpress gekocht voor nog geen 30,-. Helaas was deze niet 4k, viel soms weg en was er vertraging tijdens gebruik computermuis. Ook de resolutie/beeldschaal op Win11 klopten niet. Nu werkt die helemaal niet meer op mijn nieuwe TV. Op internet gezocht naar alternatieven (amazon.nl/bol.com), maar reviews waren niet al te best en sommige waren gewoon terug te leiden naar Aliexpress.
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand ervaring met een betrouwbaar merk die dus geen vertraging geeft in het geluid en muis gebruik voor een redelijke prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door Urbanized op 14-02-2026 17:10 ]