• callefr
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14-02 15:43
Ik ben er nog nooit in geslaagd om een smartphone te gebruiken totdat ik zelf besloot dat er een nieuwe nodig was.
  • Mijn eerste smartphone sneuvelde tijdens een auto ongeval
  • de tweede werd gewassen op 60°, heel proper maar morsdood
  • het leven van de derde eindigde toen het ui mijn zakken viel op een bouwwerf
  • enz
Vandaar, waarom is er zo weinig aandacht voor rugged phones? Het lijkt dat ook by tweakers rugged phones weinig aandacht krijgen. Nochtans lijkt stevigheid een key requirement van iets wat je altijd en overal meesleept.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die eerste twee scenarios zou ik niet altijd op voorbereid willen zijn. Dan lever je wel heel veel in op comfort, lijkt me. En voor de derde optie zijn wel hoesjes te krijgen.

Maar al jouw scenarios zijn mij nog nooit overkomen. Wel heb ik mijn telefoon eens laten vallen, maar er is er nog nooit een door gesneuveld.

Ik wil je niet L.E.O. noemen (O-)) , maar ik denk dat er 'zo weinig aandacht' voor is omdat er weinig vraag naar is. Overigens zijn er wel bouwvakkerstelefoons [1] [2].

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 14-02-2026 12:41 ]

Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Je zou 'ns naar het merk Cubot kunnen kijken.
Gebruik ik zelf ook al jaren (groenonderhoud en bouw) en die dingen kunnen aardig wat hebben.
Ik heb wel altijd een extra screenprotector en een hoesje of extra kunststof omranding gebruikt, maar dat is meer omdat ik zuinig ben op nieuw aangeschafte apparatuur.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je als producent iets maakt wat tegen een stootje kan, ben je een dief van je eigen portemonnee.
Laat de consument maat lekker slopen en een nieuwe kopen, dubbele winst voor de producent

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• callefr
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 14-02 15:43
Room42 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:40:
Die eerste twee scenarios zou ik niet altijd op voorbereid willen zijn. Dan lever je wel heel veel in op comfort, lijkt me. En voor de derde optie zijn wel hoesjes te krijgen.

Maar al jouw scenarios zijn mij nog nooit overkomen. Wel heb ik mijn telefoon eens laten vallen, maar er is er nog nooit een door gesneuveld.

Ik wil je niet L.E.O. noemen (O-)) , maar ik denk dat er 'zo weinig aandacht' voor is omdat er weinig vraag naar is. Overigens zijn er wel bouwvakkerstelefoons [1] [2].
what on earth is LEO???

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lomp en Onbenullig. :+ Maar dat was niet het belangrijkste gezegd hier.

Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!

• jonakeys
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zelf ben ik erg tevreden over Crosscall (ik heb de Core-X5) Het merk is Europees (Frans) en ze richten zich op ruggedness, outdoor, goede ondersteuning (softwareupdates) en repareerbaar zijn. Hiervoor een AGM X6 gehad (goedkoop Chinees), die was op zich stevig, maar heeft in z'n leven geen softwareupdate ontvangen. Dat was een groot minpunt.
Pagina: 1