Aanschaf LP speler

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Vraag

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:27
hoi,

Ik ben helemaal nieuw in de wereld van platenspelers en daarbij hoor ik het verschil niet / nauwelijks tussen Lidl speakers en dure KEF boxen (bij wijze van). Geen expert.

Maar ik wil graag een platenspeler aanschaffen voor de “vibe” en het rauwe geluid wat heerlijk klinkt bij echt old skool hiphop.

Maar door het bomen zie ik het bos niet meer en duur is in mijn geval dus ook niet altijd beter.

Geen tweaker waardige post, maar wie kan mij op weg helpen?

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zoals je zelf al zegt:
crimby schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 11:57:
Geen tweaker waardige post, maar wie kan mij op weg helpen?
Op Tweakers verwachten we een grote mate van eigen inzet van onze forumgebruikers. Dat geldt voor de antwoorden, maar ook voor de vragen. Dat begint met het zo goed mogelijk invullen van alle vragen uit de template die je om onduidelijke redenen hebt weggehaald. Ook willen we dingen zien als budget en wat je al gedaan/gevonden hebt. Al die dingen ontbreken in jouw vraag.

Ik doe deze nu op slot. Je kunt mij DM'en als je een opzetje hebt voor een verbeterde topicstart. Dit vragen we niet om je te plagen, maar om ervoor te zorgen dat je medeforumgebruikers zoveel mogelijk houvast hebben en jij daarvoor betere antwoorden krijgt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.