Kwh- meter naast meterkast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• San0000
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 22:19
Aangezien de meterkast vol is zoek ik een oplossing om op een nette manier een Kwh- meter te plaatsen ( 2 stuks). Dit om het verbruik van de warmtepomp beter te kunnen monitoren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmG9pXvgwGnaCKAxjUul-7YpMAU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d4CIJd8S2HEqVc2zKIjuIK13.jpg?f=fotoalbum_large

Wat zou ik hier onder kunnen hangen
zodat het er een beetje netjes uit ziet en ik er twee Kwh meters kan ophangen op een rail.

Alle reacties

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22:28
Heb je een overzichtsfoto? Uitbreidingskast is een gebruikelijke oplossing mits daar plek voor is.

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:52

Wuursj

want worst is al bezet

Een uitbreidingskastje. Met 2 3-fase meters van ieder 4 modules zit je aan een kastje van 8 modules breed.
Een Hager mini kost amper 12 euro, gesloten versies met een (klap)raampje zijn met 2 tientjes wat duurder.

Kijk ook ff naar je WP. Mijn WP kan blijkbaar met de signalen van een externe kWh meter dingen doen en dan is het verbruik opeens in de app te raadplegen. Ik heb dus spijt dat ik de meter in de centrale groepenkast heb geplaatst en niet vlak naast de WP. Dat kan/mag met zo'n kastje ook.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 23:20
De kabels van onder even loshalen en er een 220x220 of x330 Eaton kast onder hangen is de netste oplossing.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

• Riesss
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:11
Stukje multiplex links en rechts om over de bestaande kabels te gaan en een uitbreidingskastje erop plaatsen.